Telpol Telefon

  • Kategoria: operatorzy

  • Data publikacji: 2019-12-10 22:46:39
  • Data modyfikacji: 2022-10-17 16:09:39
Telpol Telefon

Szukasz aktualnych sposobów na skontaktowanie się z firmą Telpol? Już dziś skorzystaj z dostępnego na poniższej stronie telefonu Telpol. Za pośrednictwem telefonu Telpol klienci mogą porozmawiać bezpośrednio z konsultantami Centru Obsługi Klienta i dowiedzieć się wielu przydatnych informacji. Skorzystaj z telefonu Telpol już dziś!

Telefon Telpol

Jednym ze sposobów na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Telpol. Za jego pośrednictwem klienci mają możliwość na bezpośrednie otrzymanie informacji od pracowników firmy. Dodatkowo osoby odpowiedzialne za obsługę telefonu Telpol udzielą także wszelkich odpowiedzi na pytania i wątpliwości zgłaszających się o pomoc osób. Warto dodać, że na stronie udostępniony został więcej niż jeden aktualny telefon Telpol. Z tego też powodu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany, co ułatwi klient znalezienie odpowiedniego kontaktu. Dodatkowo telefon Telpol dostępny jest dla klientów wyłącznie w określonych dniach oraz godzinach.

Telefon Telpol: 32 789 60 30
*Telefon Telpol dostępny jest dla klientów wyłącznie w godzinach od 7:00 do 22:00.

Telefon Telpol do sekretariatu: 32 737 40 40
Fax: 32 737 40 50
*Telefon Telpol dostępny jest dla klientów wyłącznie w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach od 8:00 do 17:30, a także w środy oraz w piątki w godzinach od 8:00 do 160:00.

Kontakt Telpol

Dodatkowo z firmą skontaktować się przy pomocy adresy poczty elektronicznej. Na podaną poniżej skrzynkę mailową można wysyłać wszelkiego rodzaju prośby, pytania, czy też skargi. W wiadomościach należy ująć zarówno temat jak i dokładnie opisać daną sprawę. Wiadomość zwrotna ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail: [email protected]

Alternatywną opcją jest skorzystanie z adresu korespondencyjnego. Na poniższe adresy listownie klienci mogą wysyłać wszelkie sprawy, z którymi mają problem. Należy jednak dodać, że w przypadku tej opcji na wiadomość zwrotną trzeba będzie czekać znacznie dłużej niż w przypadku innych metod.