Bolt Katowice Telefon

  • Kategoria: transport

  • Data publikacji: 2018-09-05 18:45:20
  • Data modyfikacji: 2022-12-23 18:20:49
Bolt Katowice Telefon

Szukasz sposobu na skontaktowanie się z Bolt Katowice? Na poniższej stronie internetowej umieszczone zostały aktualne metody kontaktu. Telefon Bolt Katowice pozwoli na otrzymanie cennych i przydatnych informacji. Skorzystaj z dostępnego telefonu Bolt Katowice!

Telefon Bolt Katowice

Pierwszym ze sposobów na skontaktowanie się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy jest możliwość skorzystania z podanego na poniższej stronie internetowej telefonu Bolt Katowice. Za jego pośrednictwem klienci mogą zdobyć potrzebne dane oraz informacje dzięki bezpośredniej rozmowie z pracownikiem Bolt Katowice. Dodatkowo konsultanci Centrum Obsługi Klienta dostępni pod telefonem Bolt Katowice udzielą także niezbędnych odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Należy dodać, że podany poniżej telefon Bolt Katowice dostępny jest wyłącznie w sprawach, które bezpośrednio dotyczą hulajnóg producenta. Jeśli klient chce skontaktować się z kierowcą odpowiedzialnym za dany przejazd, może to zrobić za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Niestety godziny funkcjonowania poniższego telefonu Bolt Katowice nie zostały udostępnione na poniższej stronie internetowej. Zainteresowane osoby powinny we własnym zakresie sprawdzić godziny dostępności poniższego numeru przed bezpośrednim kontaktem z konsultantami Centrum Obsługi Klienta.

Telefon Bolt Katowice: +48 22 307 83 67

Bolt Katowice kontakt

Klienci z firmą Bolt Katowice mogą skontaktować się na wiele możliwych i podanych poniżej sposobów. Jednym z nich jest napisanie wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Jest to bardzo dobra opcja dla osób preferujących kontakt za pośrednictwem internetu. Pierwszy z podanych adresów mailowych przeznaczony jest dla klientów w sprawach wymagających pomocy konsultantów Centrum Obsługi Klienta Bolt Katowice, natomiast drugi adres podany został dla wszystkich chętnych osób, które chciałyby zostać kierowcą w firmie Bolt Katowice. W wiadomości mailowej klient powinien umieścić między innymi powód, z jakim zwraca się do pracowników Biura Obsługi Klienta, a w treści dokładnie opisać zaistniałą sytuację. Dzięki podaniu jak największej ilości przydatnych informacji klient znacznie upraszcza ekspertom firmy pracę nad znalezieniem odpowiedniego rozwiązania danej sprawy. Na wiadomość zwrotną wraz z odpowiedzią należy poczekać do kilku dni roboczych.

E-mail Bolt Katowice: [email protected]
E-mail Bolt Katowice w sprawach pracy: [email protected]