Dowiedz się więcej na temat aktualnej oferty firmy poprzez dostępny na poniższej stronie telefon Ferrari Polska. Pracownicy salonów samochodowych dostępni pod telefonem Ferrari Polska udzielą odpowiedzi w sprawach związanych z aktualnymi ofertami aut. Sprawdź także inne sposoby na kontakt z firmą Ferrari Polska.
Ferrari Polska kontakt
W Polsce znajdują się aż dwa salony Ferrari, w którym można obejrzeć oraz zamówić konkretne samochody marki. Z firmą skontaktować się można na dwa dostępne sposoby. Pierwszym z nich jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Ferrari Polska. Umożliwia on na bezpośrednie połączenie z konsultantami Centrum Obsługi klienta firmy, którzy potrafią udzielić informacji dotyczących aktualnych ofert sprzedaży aut Ferrari. Dodatkowo także profesjonaliści odpowiedzialni za telefon Ferrari Polska odpowiedzą także na wszystkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Należy dodać, że istnieje więcej niż jeden aktualny numer kontaktowy do firmy. Z tego powodu każdy z dostępnych telefonów Ferrari Polska został odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi znalezienie odpowiedniego kontaktu.
Telefon Ferrari Polska Warszawa: +48 (22) 627 76 70
Telefon Ferrari Polska Katowice: +48 327 973 434
Fax: +48 327 973 436
Adres e-mail Ferrari Polska
Dodatkowo także istnieje możliwość skontaktowania się z Ferrari Polska za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej, który udostępniony został poniżej. Dzięki niemu klienci mogą zaczerpnąć aktualnych informacji od pracowników Biura Obsługi Klienta. W treści wysyłanej wiadomości warto zawrzeć zarówno wytłumaczenie problemu, z jakim zwraca się klient, jak i również temat treści wiadomości. Odpowiedź zwrotna ze strony pracowników Biura Obsługi Klienta Ferrari Polska powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Adres korespondencyjny Ferrari Polska
Dla klientów preferujących bardziej tradycyjne metody istnieje możliwość korespondencji listownej. Poniżej udostępniony został adres korespondencyjny, na który można wysyłać listy wraz z opisanymi sprawami klientów. W przypadku tej opcji należy jednak wspomnieć, że na wiadomość zwrotną trzeba będzie poczekać znacznie dłużej.