Telefon HSBC

  • Kategoria: bankowość

  • Data publikacji: 2019-06-21 13:39:47
  • Data modyfikacji: 2022-10-04 15:17:28
Telefon HSBC

Skontaktuj się z konsultantem Biura Obsługi Klienta za pośrednictwem dostępnego na poniższej stronie internetowej telefonu HSBC. Dzięki telefonowi HSBC możliwe jest uzyskanie wszelkich danych i informacji. Poprzez telefon HSBC konsultanci udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania i niejasności klientów. Skorzystaj z telefonu HSBC już dziś!

Co to jest HSBC?

HSBC Holdings plc jest to jeden z największych holdingów finansowych na świecie z siedzibą w Londynie i 9500 oddziałami w 86 krajach. Holding został założony w 1865 r. pod nazwą Hongkong and Shanghai Banking Corporation jako brytyjski bank w Chinach. W 1991 bank przeniósł swoją siedzibę do Londynu.

Telefon HSBC

Dzięki skorzystaniu z dostępnego na poniższej stronie internetowej telefonu HSBC klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z konsultantem Biura Obsługi Klienta. Mogą uzyskać wszelkie dostępne informacje dotyczące najnowszej oferty. Pracownicy odpowiedzialni za obsługę telefonu HSBC z pewnością udzielą wszelkich odpowiedzi na wszystkie pytania czy wątpliwości kontaktujących się klientów. Warto wspomnieć, że na stronie umieszczony został więcej niż jeden aktualny telefon HSBC. Każdy z dostępnych kontaktów został jednak odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi znalezienie odpowiedniego kontaktu. Dodatkowo telefon HSBC dostępny jest dla klientów w określonych godzinach, które podane zostały pod każdym z numerów kontaktowych.

Telefon HSBC: +48 22 354 05 00
Klienci mają możliwość zostawienia własnego numeru kontaktowego w wyjątkowych przypadkach. Konsultanci Biura Obsługi Klienta z pewnością postarają się oddzwonić do takich osób jak najszybciej.

Telefon HSBC dla klientów:

Telefon: +48 22 354 05 60
Fax: +48 22 354 05 70

Telefon HSBC dla nowych klientów: +48 22 314 01 44
*Telefon HSBC dostępny jest dla klientów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.

Telefon HSBC dla klientów używających HSBCnet: +48 22 354 05 75 lub +48 22 354 05 96
*Telefon HSBC dostępny jest dla klientów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.

Telefon HSBC do siedziby głównej

Adres: Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa Polska
Telefon: +48 22 354 05 00
Fax: +48 22 354 05 10

Kontakt HSBC

Dodatkowo poza opisanym wyżej telefonem HSBC klienci mają możliwość skorzystać także z opcji wysłania wiadomości dzięki podanemu adresowi poczty elektronicznej. W tytule należy umieścić powód, z jakim klient zwraca się do działu Biura Obsługi Klienta, a w samej treści dokładnie opisać problem. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią powinna zostać przesłana w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail w sprawach bankowości korporacyjnej: [email protected]
E-mail dla klientów używających HSBCnet: [email protected]

Warto jest więc skorzystać z dostępnych opcji na kontakt z firmą i uzyskać wszelkie odpowiedzi na pytania i wątpliwości. W przypadku jakichkolwiek problemów dobrze jest wybrać jedną z opcji na kontakt jak na przykład dostępny powyżej telefon HSBC.