Telefon NordVPN

  • Kategoria: technologia

  • Data publikacji: 2019-11-30 18:01:05
  • Data modyfikacji: 2022-10-10 20:25:32
Telefon NordVPN

Bezskutecznie próbujesz znaleźć aktualny kontakt do NordVPN? A więc sprawdź poniższą stronę internetową, na której umieszczone zostały wszelkie aktywne sposoby na skontaktowanie się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. Niestety, ale konsultacje za pomocą telefonu NordVPN nie są obsługiwane przez konsultantów firmy. Dostępne są inne sposoby na kontakt z NordVPN.

Czym jest NordVPN?

NordVPN jest to dostawca usług VPN, czyli virtual private network. Firma dysponuje aplikacjami, które przeznaczone są dla systemów Windows, macOS i Linux, aplikacjami mobilnymi dla systemów Android i iOS, a także aplikacją dla systemu Android TV. Udostępnia także konfigurację ręczną dla routerów bezprzewodowych, urządzeń NAS i innych. Siedziba NordVPN znajduje się w Panamie, czyli w kraju pozbawionym obowiązkowych przepisów w zakresie przechowywania danych retencyjnych.

Telefon NordVPN

Niestety, lecz na obecną chwilę do kontaktu z klientami nie został udostępniony żaden aktualny telefon NordVPN, dzięki któremu klienci mogliby uzyskać informacje poprzez rozmowę telefoniczną bezpośrednio od konsultantów Centrum Obsługi Klienta. Poniżej jednak opisane zostały inne działające sposoby, za pomocą którym można poprosić o pomoc bądź napisać w innej sprawie bezpośrednio do pracowników firmy. W przypadku, gdy udostępniony zostanie telefon NordVPN poniższa strona zostanie zaktualizowana o dodatkowe dane.

Kontakt NordVPN

Sposobem skontaktowania się z konsultantami Biura Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z udostępnionych poniżej adresów poczty elektronicznej. Ze względu, że podana została więcej niż jedna skrzynka mailowa, każdą z nich uporządkowano i odpowiednio opisano, co ułatwi klientom znalezienie właściwego kontaktu. Przed wysłaniem wiadomości mailowej do firmy, warto w temacie wiadomości powiedzieć o sprawie, w jakiej klient pisze do firmy, a w miejscu przeznaczonym na treść maila dokładnie opisać całą sytuację. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta firmy, powinna zostać dostarczona do klienta w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail NordVPN do Centrum Pomocy: [email protected]

E-mail NordVPN w sprawach aktualnych ofert: [email protected]

E-mail NordVPN do konsultantów: [email protected]

Dodatkowo także firma NordVPN do kontaktu udostępnia także adres korespondencyjny, na który klienci swoje sprawy mogą przesyłać w sposób listowny. Wart jednak zaznaczyć, że w przypadku tej opcji będzie trzeba poczekać znaczną ilość czasu na odpowiedź ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta.

Adres korespondencyjny

PH F&F TOWER, 50th Street & 56th Street, Suite #32-D, Floor 32, Panama City, Republic of Panama

Strona internetowa NordVPN

Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej NordVPN umieszczona została sekcja najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami ekspertów firmy. Bardzo często zdarza się, że rozwiązanie problemu klienta znajduje się właśnie w sekcji FAQ. Warto więc przed bezpośrednim kontaktem z konsultantami firmy sprawdzić, czy przypadkiem w sekcji tej nie znajduje się już rozwiązanie, z jakim zmaga się klient. W przypadku braku odpowiedzi warto zwrócić się o bezpośrednią pomoc do konsultantów Biura Obsługi Klienta.