Telefon Ultimo

  • Kategoria: bankowość

  • Data publikacji: 2019-01-13 11:26:41
  • Data modyfikacji: 2022-09-27 16:39:49
Telefon Ultimo

Szukasz aktualnego i dostępnego telefonu Ultimo? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której umieszczone zostały wszystkie sposoby na kontakt z firmą wraz z telefonem Ultimo. Telefon Ultimo umożliwia telefoniczną rozmowę z konsultantem Biura Obsług Klienta.

Krótko o Ultimo

Firma Ultimo jest to polska spółka akcyjna, która zajmuje się windykacją długów i dochodzeniem należności. Spółka założona została we wrześniu 2002 roku we Wrocławiu. W 2014 roku znalazła się ona w składzie międzynarodowej grupy B2Holding. Do głównych zadań spółki należy zarządzanie wierzytelnościami w Polsce. Jest ona jednym z głównych liderów polskiego rynku konsumenckich wierzytelności masowych, specjalizujący się w zakupach wierzytelności z sektora finansowego oraz ich windykacją.

Telefon Ultimo

Spółka Ultimo daje swoim klientom i wszystkim zainteresowanym możliwość skontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta na kilka różnych sposobów. Pierwszym z nich jest skorzystanie z dostępnego poniżej na stronie aktualnego telefonu Ultimo. Dzięki temu klienci mogą bezpośrednio połączyć się z konsultantem Biura Obsługi Klienta spółki i uzyskać wszelkie potrzebne informacje. Warto zaznaczyć też, że telefon Ultimo dostępny jest dla klientów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00. Dodatkowo podany numer aktywny jest również w niektóre soboty w godzinach od 9:00 do 16:00.

Kontakt Ultimo

Warto dodać, że poza telefonem Ultimo istnieją także inne możliwości na kontakt ze spółką. Jedną z nich jest poniżej adres skrzynki poczty elektronicznej. Dzięki niemu klienci preferujący kontakt poprzez internet mogą bez pośpiechu i szczegółowo w wiadomości mailowej do Biura Obsługi Klienta Ultimo opisać zaistniały problem. Alternatywą tej opcji jest skorzystanie z gotowego umieszczonego na stronie internetowej Ultimo formularza kontaktowego. Wystarczy tylko uzupełnić wszystkie potrzebne pola odpowiednimi danymi oraz opisać sprawę, w jakiej klient zwraca się do spółki. Warto także umieścić adres poczty elektronicznej, na który będzie możliwe wysyłanie wiadomości zwrotnej wraz z odpowiedzią. Zarówno w przypadku poczty elektronicznej, jak i formularza kontaktowego odpowiedź zwrotna powinna zostać wysłana przez konsultanta w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

Chat Online Ultimo

Spółka ultimo idąc z biegiem czasu, dostosowuje się do potrzeb swoich klientów i udostępnia także możliwość rozmowy z konsultantem poprzez specjalny chat online. Dzięki tej opcji klienci mają możliwość porozmawiania z wirtualnym doradcą klienta na żywo i wytłumaczenie wszelkich spraw, w jakich potrzebują pomocy.