Rossmann Telefon

  • Kategoria: zdrowie i uroda

  • Data publikacji: 2020-01-05 03:13:10
  • Data modyfikacji: 2022-07-21 16:40:38
Rossmann Telefon

Konsultacja telefoniczna z firmą Rossmann jest gwarancją obsługi klienta na najwyższym poziomie. Jest ona możliwa w godzinach podanych niżej. Możliwy jest kontakt mailowy jak i telefoniczny.

Kontakt telefoniczny z firmą Rossmann

Biuro Obsługi Klienta Rossmann

Biuro Obsługi Klienta firmy Rossmann jest dostępne pod podanymi numerami telefonu:

Rossmann telefon:

Informacje o danych osobowych: +48 42 61 39 700

Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o.: +48 42 61 39 100

Koszt połączeń jest taki jak za regularne połączenie wg taryfy operatora.

Godziny otwarcia:

Serwis Reklamacyjny (Poniedziałek – Piątek w godzinach 10:00 – 17:00)

Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Stacjonarnych (Poniedziałek – Piątek w godzinach 10:00 – 17:00)

Sekcja Obsługi Klienta Drogerii Internetowej (Poniedziałek – Piątek w godzinach 10:00 – 19:00, Sobota w godzinach 10:00 – 17:00) 

fax: +48 42/61 39 999

e-mail: [email protected]

Najlepsze produkty Rossmann oferowane przez telefon

W celu zwrócenia zamówionego w sklepie Rossmann towaru konieczne będzie wykonanie Rossmann telefon do sklepu. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za zamówiony towar, należy skontaktować się z firmą Rossmann. W razie sytuacji gdy zamówiony towar dotarł do klienta niekompletny lub uszkodzony należy o tym fakcie poinformować telefonicznie pracownika Rossmann, który pomoże ustalić z klientem pozytywne rozwiązanie sprawy. Konsultanci Rossmann chętnie odpowiedzą na pytania klientów dotyczące promocji oraz oferty sklepu. Pomogą oni przejść klientowi przez formalności związane ze zwrotem produktów. Numer telefonu do Rossmanna służy nie tylko klientom, ale też każdemu, kto chciałby zapytać o dostawę, płatności oraz inne szczegóły dotyczące zakupów przez Internet.

Obsługa klientów pod numerem telefonu Rossmann

Profesjonalni pracownicy Rossmann dzięki swojej wiedzy i indywidualnemu podejściu do klienta sprawiają, że rozmowa z nimi to czysta przyjemność. Płynące z tej formy komunikacji liczne korzyści sprawiają, że jest często wybierany przez klientów sposób rozwiązywania problemów. Konsultanci Rossmanna zawsze chętnie pomogą przy problemach z aplikacją mobilną czy też przy formalnościach, tak aby klient mógł w prosty sposób korzystać z usług oferowanych przez Rossmann. Pracownicy na linii Rossmanna udzielą również informacji niezwiązanych ściśle z ofertą Rossmanna, na przykład dotyczącej obsługi paczkomatów. Posiadają oni szeroką wiedzę na temat różnego rodzaju rodzajach dostawy i odbioru paczek z Paczkomatów In Post.