Sprawdź aktualny telefon GLS. Skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta możliwe jest za pomocą telefonu GLS oraz drogą mailową. Skorzystaj już dziś z pomocy pracowników dostępnych pod telefonem GLS.
Telefon GLS
Jedną z możliwości skontaktowania się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego na poniższej stronie telefonu GLS. Dzięki niemu klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z pracownikami firmy GLS. Konsultanci odpowiedzialni za obsługę telefonu GLS są w stanie udzielić niezbędnych informacji dotyczących aktualnej oferty firmy. Dodatkowo udzielą także odpowiedzi na wszelkie pytania i niejasności osób dzwoniących. Warto wspomnieć, że podany poniżej telefon GLS dostępny jest dla zainteresowanych osób wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, a także w soboty w godzinach od 7:00 do 15:00. Koszt takiego połączenia zgodny jest z taryfą operatora klienta.
Telefon GLS: +48 46 814 82 20
Dodatkowo klienci mogą skontaktować się z kurierem, który jest odpowiedzialny za dostarczenie paczki pod wskazany adres. Telefon GLS jest wtedy wysyłany do klienta za pomocą wiadomości SMS i za jego pośrednictwem możliwe jest połączenie się z kurierem, który ma dostarczyć paczkę.
Strona internetowa GLS
Na oficjalnej stronie internetowej GLS znajduje się także sekcja najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z odpowiedziami na nie udzielonymi przez ekspertów firmy. Warto jest przed bezpośrednim kontaktem z pracownikami firmy za pomocą telefonu GLS, warto sprawdzić, czy w sekcji FAQ nie znajduje się już odpowiedź dotycząca problemu, z jakim zmaga się klient. Bardzo często okazuje się, że problem, z którym klient zgłasza się o pomoc do pracowników odpowiedzialnych za obsługę telefonu GLS, został już rozwiązany i opisany w poniższej zakładce. W przypadku braku rozwiązania należy bezpośrednio zwrócić się o pomoc do pracowników firmy za pośrednictwem dostępnego na powyższej stronie telefonu GLS.