Telefon do NFZ w sprawie dostępności leków. Zadzwoń pod numer telefonu dostępny na stronie, aby uzyskać informację dotyczące dostępności leków w aptekach w Polsce.
Telefon w sprawach leków
Gdy chce się sprawdzić, czy jest możliwość, żeby zakupić dany lek w aptece, można zadzwonić na telefon w sprawie leków. Ten telefon w sprawach leków oraz ich dostępności w danych aptekach został uruchomiony przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Telefon w sprawach leków działa dzięki TIP, czyli Telefonicznej Informacji Pacjenta. Informacje, które dotyczą dostępności wybranych leków w aptekach, można uzyskać, dzwoniąc na numer prowadzący na telefon w sprawach leków. Konsultanci obsługują połączenia kierowane na telefon w sprawie leków pod numerem kontaktowym 800 190 590.
Kontakt z Telefoniczną Informacją Pacjenta w sprawie leków, które są w Polskich aptekach, jest możliwy po zadzwonieniu na telefon w sprawie leków oraz po wybraniu odpowiednich numerów wewnętrznych. Telefon w sprawach leków nie działa jednak całodobowo. Konsultanci obsługują telefon w sprawach leków od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00. Aby połączyć się z konsultantem po zadzwonieniu na telefon w sprawie leków, należy wybrać 3. numer wewnętrzny.
Warto jednak pamiętać o tym, że telefon w sprawach leków nie jest to darmowa konsultacja farmaceutyczna. W sprawach, które dotyczą dawkowania danych leków czy sposobu ich spożywania, należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą.
Telefon: 800 190 590 (wew. 3)