Bezskutecznie próbujesz znaleźć aktualne sposoby na kontakt z Mexen? Na poniżej stronie internetowej przedstawione zostały wszelkie dostępne sposoby na kontakt z firmą w tym także telefon Mexen. Wypróbuj telefon Mexen już dziś!
Mexen telefon
Jedną z opcji na kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta jest skorzystanie z dostępnego na poniższej stronie telefonu Mexen. Dzięki temu klienci mają możliwość bezpośredniej rozmowy z konsultantami Mexen. Podczas telefonicznej rozmowy możliwe jest otrzymanie wszelkich aktualnych informacji dotyczących oferty Mexen. Pracownicy odpowiedzialni za obsługę telefonu Mexen mogą także udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania, czy też wątpliwości osób dzwoniących. Warto także wspomnieć, że telefon Mexen dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 20:00, a także w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00.
Telefon Mexen: +48 22 1881900
Kontakt Mexen
Istnieją także i inne sposoby dla klientów chcących skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Mexen. Jednym z nich jest wysłanie wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Dobrze by było, aby w takiej wiadomości zawarty był temat sprawy, z jaką klient zwraca się o pomoc, a także dokładnie opisanie danego problemu. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów firmy powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Alternatywą dla osób preferujących bardziej tradycyjne rozwiązania jest możliwość wysłania swojego problemu w formie listu na podany poniżej adres korespondencyjny. Warto jednak zaznaczyć, że wybierając tę opcję kontaktu czas oczekiwania na wiadomość zwrotną, może być znacznie dłuższy niż w przypadku innych metod.
Adres: Kopytów 44D, Hala DC 4, 05-870 Kopytów
Strona Mexen
Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej Mexen umieszczony został formularz kontaktowy, dzięki któremu klienci mają możliwość przesłania swoich problemów do pracowników Biura Obsługi Klienta. Przed przesłaniem zgłoszenia należy wpierw uzupełnić wszystkie potrzebne dane, następnie wybrać temat zgłoszenia i dokładnie opisać problem. Na wiadomość zwrotną klientom przyjdzie poczekać około kilku dni roboczych.