Telefon Posnet

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji: 2019-03-15 15:00:40
  • Data modyfikacji: 2022-10-06 15:00:44
Telefon Posnet

Na poniższej stronie internetowej umieszczone zostały wszelkie aktualne sposoby na skontaktowanie się z firmą w tym także telefon Posnet. Za pośrednictwem telefonu Posnet klienci mają możliwość telefonicznej rozmowy z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. Telefon Posnet daje również szansę na zdobycie wszelkich informacji o aktualnej ofercie firmy. Wypróbuj telefon Posnet już teraz.

Co to jest Posnet?

Posnet a w zasadzie Posnet Polska S.A. jest to polski producent urządzeń fiskalnych. Spółka istnieje od 1993 roku, a jej siedziba znajduje się  przy ulicy Municypalnej  w Warszawie. Głównym obszarem działania Posnet jest produkcja i sprzedaż urządzeń fiskalnych, jakimi są kasy fiskalne i drukarki fiskalne, oraz dystrybucja urządzeń wspomagających handel takich jak wagi elektroniczne, skanery kodów kreskowych, monitory dotykowe, drukarki paragonowe, weryfikatory cen, czy też drukarki kart plastikowych. Poprzez dynamiczny rozwój firma zyskała swoją popularność i pozycję wśród podobnych przedsiębiorstw.

Telefon Posnet

Jednym z głównych sposobów na kontakt z konsultantem Centrum Obsługi Klienta jest skorzystanie z aktualnego telefonu Posnet. Za jego pośrednictwem klienci mogą porozmawiać z pracownikami firmy i dostać wszelkie potrzebne informacje o aktualnej ofercie Posnet. Dodatkowo konsultanci dostępni pod telefonem Posnet odpowiadają także na wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi zgłaszają się po pomoc klienci. Warto dodać, że aktualnie dostępny jest więcej niż jeden aktywny telefon Posnet. Wszystkie dostępne numery zostały jednak zebrane i odpowiednio opisane. Dzięki czemu klienci bez problemu i bardzo szybko mogą znaleźć najbardziej interesujący kontakt.

Telefon Posnet: 800 120 322

Telefon Posnet do wsparcia technicznego: 801 800 111

Telefon Posnet do centrali: (22) 868 68 88
Fax do centrali: (22) 868 68 89

Telefon Posnet do serwisu centralnego: (22) 868 68 88 wew. 253-257
Fax do serwisu centralnego: (22) 868 68 89
*Telefon Posnet dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.

Telefon Posnet w sprawach ekranów i technologii dotykowych: +48 (22) 868 68 88 wew. 210,202,220

Telefon Posnet w sprawach skanerów kodów kreskowych: +48 (22) 86 86 888 wew. 221

Telefon Posnet w sprawach wag elektronicznych: +48 (22) 86 86 888 wew. 214

Telefon Posnet w sprawach kolektorów danych: +48 (22) 86 86 888 wew. 219

Telefon Posnet w sprawach drukarek etykiet: +48 (22) 86 86 888 wew. 219

Kontakt Posnet

Dodatkowo istnieje opcja kontaktu z firmą Posnet poprzez udostępniony adres poczty elektronicznej. Dzięki niemu klienci firmy mogą prowadzić internetową korespondencję z konsultantami Centrum Obsługi Klienta. W celu wysłania maila warto jest wpierw dobrze go skonstruować. W tytule klient powinien zawrzeć sprawę, z jaką pisze do Biura Obsługi Klienta, a w treści wiadomości szczegółowo opisać daną sytuację. Na wiadomość zwrotną trzeba będzie poczekać kilka najbliższych dni roboczych.

E-mail do wsparcia Posnet: [email protected]

E-mail do serwisu centralnego Posnet: [email protected]

E-mail w sprawach ekranów i technologii dotykowych: [email protected]

E-mail w sprawach skanerów kodów kreskowych: [email protected]

E-mail w sprawach wag elektronicznych: [email protected]

E-mail w sprawach kolektorów danych: [email protected]

E-mail w sprawach drukarek etykiet: [email protected]