Bezskutecznie próbujesz znaleźć aktualny kontakt do Mój Prąd? Poniżej przestawione zostały wszelkie aktualne sposoby na skontaktowanie się z firmą w tym także telefon Mój Prąd. Wypróbuj telefon Mój Prąd już teraz!
Telefon Mój Prąd
Najczęściej wybieraną i najlepszą metodą na kontakt z pracownikami Centrum Obsługi Klienta firmy jest możliwość skorzystania z udostępnionego poniżej telefonu Mój Prąd. Daje on klientom możliwość na bezpośrednią rozmowę z konsultantami Mój Prąd oraz zdobycie przydatnych informacji z zakresu aktualnej oferty firmy. Pracownicy, którzy odpowiedzialni są za obsługę telefonu Mój Prąd, udzielą także kontaktującym się klientom odpowiedzi na wszelkie pytania i ich wątpliwości. Należy także wspomnieć, że telefon Mój Prąd jest dostępny dla klientów tylko i wyłącznie w wybranych godzinach. Na chwilę obecną dostępny poniżej numer jest obsługiwany w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.
Telefon Mój Prąd: 22 45 95 990
Mój Prąd kontakt
Dla osób preferujących kontakt za pośrednictwem internetu firma Mój Prąd udostępnia także adres poczty elektronicznej. Na podane poniżej skrzynki mailowe można w wiadomościach mailowych wysyłać wszelkie problemy, czy też pytania, które wymagają fachowej pomocy konsultantów Centrum Obsługi Klienta Mój Prąd. Dobrze, aby w wiadomości takiej w temacie znalazł się krótki opis powodu, z jakim klient kontaktuje się z pracownikami firmy, a w treści samej wiadomości dokładnie opisany problem wymagający pomocy. Należy w nim zawrzeć jak największą ilość przydatnych informacji. Pomogą one bowiem w szybszym znalezieniu odpowiedniego rozwiązania. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta firmy powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
E-mail: [email protected]
Strona internetowa Mój Prąd
Dodatkowo odwiedzając oficjalną stronę internetową Mój Prąd, można natknąć się na zakładkę z pytaniami klientów i odpowiedziami na nie. Warto przed bezpośrednim kontaktem z pracownikami Biura Obsługi Klienta firmy Mój Prąd sprawdzić, czy aby przypadkiem odpowiedź na problem klienta nie została już umieszczona w sekcji FAQ. W przypadku braku znalezienia rozwiązania należy zwrócić się po pomoc bezpośrednio do pracowników Mój Prąd.