Skorzystaj z umieszczonych sposobów na kontakt z serwisem. Telefon Telegram umożliwi klientom możliwość bezpośredniej rozmowy telefonicznej z konsultantem Centrum Obsługi Klienta. Poprzez telefon Telegram możliwe jest uzyskanie wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania serwisu. Konsultanci dostępni pod telefonem Telegram odpowiedzą na wszystkie pytania kontaktujących się klientów.
Czym jest Telegram?
Telegram jest to darmowy komunikator internetowy. Posiada zbliżoną do mikroblogów funkcjonalność, gdyż użytkownicy mogą w nim tworzyć własne kanały. Telegram został stworzony w 2013 roku przez braci Nikołaja Durowa i Pawła Durowa, założycieli VKontakte. Swoją siedzibę firma posiada w Dubaju. Korzysta z niego miesięcznie ponad 550 milionów użytkowników. W rankingu liczby pobrań Telegram znajduje się w pierwszej dziesiątce sieci socjalnych na świecie. Do dziś dnia jest jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych na całym świecie.
Telegram telefon
Sposobem na kontakt z firmą jest skorzystanie z udostępnionego poniżej telefonu Telegram. Klienci za jego pośrednictwem mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. Należy wspomnieć, że całość rozmowy z pracownikiem Telegramu przeprowadzona zostanie wyłącznie w języku angielskim. Możliwe jest otrzymanie odpowiedzi od konsultantów telefonu Telegram na wszelkie pytania czy niejasności. Warto także dodać, że podany numer dostępny jest dla klientów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 8:00 do 12:00.
Telefon Telegram: 1 800 922 8200
*Telefon Telegram aktywny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 8:00 do 12:00.
Kontakt Telegram
Dodatkowo klienci z serwisem Telegram mogą skontaktować się także za pośrednictwem podanego poniżej adresu poczty elektronicznej. Dzięki niemu możliwa jest korespondencja mailowa z konsultantami Centrum Obsługi Klienta. Przed wysłaniem wiadomości warto w tytule umieścić powód, z jakim klient zwraca się do pracowników serwisu, a w treści wiadomości dokładnie opisać całą sytuację. Wiadomość zwrotna ze strony konsultantów Biura Obsługi Klienta powinna dotrzeć w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Alternatywną opcją jest skorzystanie z formularza kontaktowego umieszczonego na stronie internetowej serwisu. Przed wysłaniem klient musi wypełnić wszystkie potrzebne pola danymi, wybrać temat wiadomości, a następnie dokładnie opisać zaistniały problem. Tak jak w poprzednim przypadku na wiadomość zwrotną należy poczekać kilka dni roboczych.
Sekcja najczęściej zadawanych pytań
Na stronie internetowej umieszczona została także sekcja najczęściej zadawanych przez użytkowników pytań wraz z odpowiedziami ekspertów. Warto przed bezpośrednim kontaktem z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy sprawdzić sekcję FAQ, ponieważ bardzo często rozwiązanie problemu klienta zostało już wcześniej umieszczone właśnie w tej zakładce i nie ma potrzeby kontaktować się z pracownikami firmy. W przypadku braku odpowiedzi należy wybrać jedną z wyżej przedstawionych opcji na kontakt z Telegramem.