Szukasz aktualnych sposobów na skontaktowanie się z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych? Przetestuj więc poniższą stronę internetową. Zostały na niej zamieszczone wszystkie aktualne sposoby na kontakt ze spółką w tym także telefon Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych. Za jego pośrednictwem możliwa jest rozmowa na żywo z konsultantami Centrum Obsługi Klienta.
Telefon Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Jedną z możliwości na skontaktowanie się ze spółką jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych. Za jego pośrednictwem klienci mogą porozmawiać bezpośrednio z konsultantami Centrum Obsługi Klienta spółki. Możliwe jest otrzymanie wszelkich informacji oraz odpowiedzi na pytania związane z działalnością Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych. Należy wspomnieć, że telefon Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych dostępny jest dla zainteresowanych osób wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 10:00 do 14:00.
Telefon Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych: 22 235 20 00
Fax: 22 235 24 50
Kontakt Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Dodatkowo możliwe jest skontaktowanie ze spółką za pomocą skorzystania z podanego poniżej adresu poczty elektronicznej, dzięki któremu osoby zainteresowane mogą korespondencyjnie wypytać o cenne informacje pracowników Biura Obsługi Klienta. Przed wysłaniem takiej wiadomości w jej temacie warto umieścić powód, z jakim klient zwraca się o pomoc do konsultantów spółki, a w treści samej wiadomości dokładnie opisać problem. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Klienci preferujący tradycyjne metody kontaktu mogą skorzystać z adresu korespondencyjnego. Należy jednak wspomnieć, że przy wyborze tej metody na wiadomość zwrotną klienci będą musieli poczekać znacznie dłużej.
Adres korespondencyjny
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
ul. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Strona internetowa
Na stronie internetowej został także udostępniony formularz kontaktowy. Przed wysłaniem go do konsultantów Biura Obsługi Klienta, klient poproszony zostanie o podanie swoich danych kontaktowych, następnie o wybór tematu zgłoszenia i opisanie całej sytuacji.