Telefon Kaufland

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2019-04-21 13:28:12
  • Data modyfikacji: 2022-09-27 18:00:32
Telefon Kaufland

Sprawdź aktualny telefon Kaufland. Wszystkie dostępne sposoby na kontakt z firmą w tym telefon Kaufland podane zostały na poniższej stronie internetowej. Dzięki telefonowi Kaufland możliwa jest rozmowa z konsultantem firmy. Wypróbuj telefon Kaufland już dziś.

Czym jest Kaufland?

Kaufland jest siecią hipermarketów, które należą do niemieckiej Grupy Schwarz, której członkiem jest, chociażby sieć dyskontów Lidl. Obecnie sieć Kaufland działa na terenie państw takich jak Niemcy, Czechy, Słowacja, Polska, Chorwacja, Rumunia, Bułgaria, a nawet Mołdawia. We wszystkich wyżej wymienionych państwach obecnie działa aż ponad 1300 sklepów firmy. Pierwszy sklep popularnej sieci otwarto w 1968 roku w Backnang w Niemczech. W tamtych czasach nie nosił on nazwy Kaufland, lecz nazywał się Handelshof.

Telefon Kaufland

Kontakt z siecią sklepów Kaufland został zapewniony klientom dzięki udostępnionemu poniżej telefonowi Kaufland. Dzięki niemu możliwa jest rozmowa telefoniczna z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. Osoby dzwoniące na podany numer mają wtedy możliwość zdobycia wszelkich dostępnych informacji czy też rozwiania wątpliwości, czy pytań dotyczących oferty Kaufland. Warto także wspomnieć, że telefon Kaufland nie jest obsługiwany przez całą dobę przez konsultantów firmy. Podany poniżej numer aktywny jest dla klientów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a także w soboty w godzinach od 8:00 do 17:00.

Telefon Kaufland: 800 300 062

Kontakt Kaufland

Dla klientów preferujących kontakt poprzez internet Kaufland daje możliwość wysłania bezpośredniej wiadomości do działu Biura Obsługi Klienta dzięki skorzystaniu z formularza kontaktowego. Formularz ten znaleźć można na oficjalnej stronie sklepu. Przed wysłaniem klient poproszony zostanie o uzupełnienie danych w odpowiednich miejscach, wybranie kategorii zgłoszenia oraz opisanie zaistniałego problemu. Po przejściu przez całą procedurę i wysłaniu formularza trafi on bezpośrednio do konsultantów Biura Obsługi Klienta. W przeciągu kilku kolejnych dni roboczych klient powinien otrzymać wiadomość zwrotną wraz z odpowiedzią na dany problem. Warto jest więc zgłosić się z prośbą o pomoc zarówno poprzez telefon Kaufland, jak i również formularz kontaktowy. Wyspecjalizowani konsultanci firmy z pewnością odpowiedzą na wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi borykać się będą klienci.