Telefon Blinkee.city

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji: 2018-10-19 11:49:45
  • Data modyfikacji: 2022-10-04 16:10:52
Telefon Blinkee.city

Skorzystaj z dostępnych metod kontaktu z firmą podanych na stronie w tym także telefonu Blinkee.city. Poprzez telefon Blinkee.city klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. Telefon Blinkee.city umożliwia otrzymanie wszelkich dostępnych informacji dotyczących oferty firmy. Skorzystaj z aktualnego telefonu Blinkee.city już dziś!

Krótko o Blinkee.city

Blinkee.city jest to pierwsza w Polsce oraz trzecia w Europie firma zajmująca się wynajmem skuterów elektrycznych na minuty. Blinkee.city oferuje również swoim klientom systemów hulajnóg elektrycznych i systemów rowerów miejskich, w tym elektrycznych. Wypożyczenie takiego sprzętu odbywa się za pośrednictwem oficjalnej aplikacji mobilnej, która dostępna jest na systemach IOS oraz Android. Firma cieszy się naprawdę ogromnym zainteresowaniem klientów, a ich sprzęt dziennie jest wykorzystywany przez tysiące ludzi chcących szybko pokonać długie dystanse w mieście.

Telefon Blinkee.city

Jednym ze sposobów na kontakt z firmą jest skorzystanie z dostępnego na poniższej stronie internetowej aktualnego telefonu Blinkee.city. Dzięki niemu klienci mają możliwość bezpośredniej rozmowy z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. Mogą oni uzyskać wszelkie informacje czy dane dotyczące aktualnej oferty firmy. Obsługa telefonu Blinkee.city z pewnością udzieli także odpowiedzi na wszelkie pytania czy niejasności osób dzwoniących. Z pewnością jest to jeden z najszybszych i najczęściej wykorzystywanych sposobów na kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy.

Telefon Blinkee.city: +48 (22) 290 25 25

Kontakt Blinkee.city

Dodatkowo z firmą klienci mogą skontaktować się za pośrednictwem udostępnionego poniżej adresu poczty elektronicznej. Jest to na pewno najlepsza opcja dla osób, które preferują kontakt za pośrednictwem internetu. Przed wysłaniem wiadomości do konsultantów Biura Obsługi Klienta firmy należy w tytule zawrzeć powód, z jakim klient zwraca się o pomoc, a w treści samej wiadomości dokładnie opisać problem. Z pewnością wiadomość zwrotna powinna zostać udzielona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

Najczęściej zadawane pytania

Przed próbą nawiązania kontaktu z Centrum Obsługi Klienta, warto jest również zajrzeć do sekcji najczęściej zadawanych pytań przez klientów wraz z udzielonymi na nie odpowiedziami ze strony ekspertów Blinkee.city. Jest ona dostępna zarówno w aplikacji mobilnej jak i również na oficjalnej stronie internetowej. W sekcji FAQ bardzo często możliwe jest znalezienie odpowiedzi na pytania czy problemy, z jakimi zmagają się klienci. Nie trzeba więc niepotrzebnie marnować czas na próbę kontaktu z firmą, ponieważ odpowiedź na problem może znajdować się właśnie w sekcji najczęściej zadawanych pytań. W przypadku braku rozwiązania warto jest zwrócić się bezpośrednio do konsultantów Biura Obsługi Klienta na przykład poprzez skorzystanie z telefonu Blinkee.city.