Skorzystaj z dostępnych opcji na kontakt z firmą opisanych na poniższej stronie internetowej. Telefon Hebe pozwala na bezpośrednią rozmowę z konsultantami firmy. Eksperci odpowiedzialni za obsługę telefonu Hebe z pewnością udzielą dzwoniącym klientom odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości. Poprzez telefon Hebe możliwe jest otrzymanie informacji związanych z aktualną ofertą firmy.
Telefon Hebe
Najbardziej popularną opcją ze wszystkich sposobów na kontakt z drogerią jest skorzystanie z aktualnego telefonu Hebe umieszczonego na poniższej stronie internetowej. Dzięki niemu klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy i otrzymać wszelkie odpowiedzi na temat aktualnej oferty drogerii. Eksperci telefonu Hebe odpowiedzą również na wszelkie pytania i niejasności kontaktujących się z Biurem Obsługi Klienta osób. Warto wspomnieć, że telefon Hebe dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 20:00, a także w niedziele w godzinach od 10:00 do 16:00.
Telefon Hebe: 22 206 54 00
Hebe Kontakt
Klienci mogą skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta także za pośrednictwem udostępnionego adresu poczty mailowej. Dzięki niej możliwa jest korespondencja z konsultantami drogerii. Klienci, pisząc wiadomości drogą mailową, mogą otrzymać wszelkie dane i informacje dotyczące aktualnej oferty firmy. Przed wysłaniem należy w temacie maila pokrótce wyjaśnić powód, z jakim klient pisze do firmy, a w treści samej wiadomości dokładnie opisać zaistniałą sytuację. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta powinna nadejść w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Adres Korespondencyjny Hebe
Dodatkowo dla klientów, którzy preferują bardziej tradycyjne rozwiązania, możliwe jest wysłanie listu na podany poniżej adres korespondencyjny. Sama procedura jest bardzo zbliżona jak w przypadku kontaktu przy pomocy adresu poczty elektronicznej. Klient musi w swoim liście naświetlić całą sytuację, z którą zwraca się o pomoc, podając jak najwięcej przydatnych szczegółów. Dzięki temu konsultanci Centrum Obsługi Klienta będą mogli szybciej rozwiązać daną sprawę. W przypadku tej metody warto jednak zaznaczyć, że na odpowiedź klienci będą musieli poczekać znacznie dłużej niż przy wyborze innej opcji na kontakt.
Siedziba firmy: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn.
Centrala Hebe: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. Ul. Józefa Piusa Dziekońskiego 1, 00-728 Warszawa.
Chat Online Hebe
Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej Hebe możliwa jest rozmowa z konsultantem Centrum Obsługi Klienta poprzez dostępny chat online. Dzięki temu klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z pracownikiem firmy i uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości dotyczące spraw i oferty firmy Hebe. Warto jednak zaznaczyć, że chat online Hebe możliwy jest wyłącznie w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 23:00.