0

Telefon RentCars

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji: 2018-12-12 20:11:34
  • Data modyfikacji: 2022-10-04 20:13:58
Telefon RentCars

Poszukujesz aktywnego telefonu RentCars? Sprawdź poniższą stronę, na której umieszczone zostały wszelkie sposoby na kontakt z firmą w tym także telefon RentCars. Dzięki telefonowi RentCars klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantem Centrum Obsługi Klienta i sprawdzić najnowszą ofertę firmy. Możliwość zdobycia odpowiedzi na wszelkie pytania czy niejasności dzięki skorzystaniu z dostępnego poniżej telefonu RentCars.

Co to jest RentCars?

Firma RentCars jest serwisem internetowym, dzięki któremu klienci mają możliwość wypożyczenia samochodu zarówno w Polsce jak i za granicą państwa. Dzięki temu klienci mają możliwość wyboru dowolnego najlepszego dla siebie auta w bardzo dobrej cenie na określony czas. Firma RentCars do dziś cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, a jej usługi wybiera tysiące zadowolonych klientów.

Telefon RentCars

Jedną z opcji na kontakt z konsultantami Biura Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z udostępnionego na poniższej stronie internetowej telefonu RentCars. Za jego pośrednictwem klienci mają możliwość przeprowadzenia bezpośredniej rozmowy telefonicznej z konsultantem firmy. Możliwe jest uzyskanie wszelkich informacji i danych związanych bezpośrednio z aktualnymi usługami oferowanymi przez RentCars. Obsługa telefonu RentCars z pewnością udzieli także odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi zwrócą się osoby dzwoniące. Warto także wspomnieć, że podany poniżej telefon RentCars dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 21:00.

Telefon RentCars: +48 222 111 885
*Telefon RentCars aktywny jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 21:00.

RentCars kontakt

Dodatkową opcją na skontaktowanie się z działem obsługi klienta jest skorzystanie z dostępnego na stronie adresu pocztu elektronicznej. Dzięki niej klienci mają możliwość bezpośredniej korespondencji z konsultantami Biura Obsługi Klienta. Przed wysłaniem maila w temacie należy podać sprawę, w jakiej klient potrzebuje pomocy, a w treści wiadomości dokładnie opisać dany problem. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią klient powinien otrzymać nie później niż w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail: [email protected]

Alternatywnym sposobem na kontakt z firmą jest skorzystanie z dostępnego na oficjalnej stronie internetowej RentCars formularza kontaktowego. Przed jego wysłaniem należy uzupełnić wymagane pola danymi klienta, wybrać odpowiedni temat oraz opisać daną sprawę. Tak jak w przypadku wiadomości mailowej na odpowiedź klient musi poczekać około kilku dni roboczych.

Najczęściej zadawane pytania

Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej RentCars widnieje sekcja najczęściej zadawanych przez użytkowników pytań wraz z odpowiedziami ekspertów firmy. Warto jest sprawdzić sekcję FAQ przed bezpośrednim kontaktem z Centrum Obsługi Klienta, ponieważ w wielu przypadkach dana sprawa została już rozwiązana i dokładnie opisana. W przypadku braku odpowiedzi warto sprawdzić dostępne opcje na kontakt z firmą, między innymi skorzystać z telefonu RentCars.