Skorzystaj z poniższej strony internetowej i sprawdź aktualne sposoby na kontakt z serwisem Letyshops. Telefon Letyshops aktualnie nie jest udostępniony do użytku publicznego, przez co klienci nie mogą skontaktować się tą metodą z konsultantami Centrum Obsługi Klienta. Wypróbuj inne sposoby na kontakt z Letyshops, które przedstawione zostały na poniższej stronie internetowej.
Co to jest Letyshops?
Letyshops jest to usługa, która pozwala ludziom oszczędzać pieniądze podczas zakupów w sklepach internetowych. Główną usługą, oferowaną przez serwis jest cashback, czyli odroczony rabat, który można stosować przez cały rok w setkach sklepów.
Telefon Letyshops
Niestety, ale w chwili obecnej klienci nie mogą skorzystać z opcji na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta serwisu, jaką jest telefon Letyshops. Nie został on upubliczniony do użytku. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości klienci są zmuszeni do skorzystania z pozostałych opcji na kontakt z serwisem Letyshops.
Kontakt Letyshops
Jednym ze sposobów na kontakt z serwisem jest skorzystanie z adresu poczty elektronicznej podanego poniżej. Jest to bardzo szybka i wygodna metoda na rozmowę z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. Przed wysłaniem maila należy w temacie wiadomości zawrzeć, z jaką sprawą klient zwraca się do serwisu, a w treści dokładnie opisać swój problem. Mail wraz z odpowiedzią zwrotną powinien przyjść w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Dla osób preferujących bardziej tradycyjne rozwiązania istnieje możliwość korespondencji listownej na podany poniżej adres korespondencyjny. Tak jak w przypadku wiadomości mailowej klient powinien dokładnie z jak największą ilością szczegółów. Ułatwi to znacznie konsultantom Biura Obsługi Klienta znalezienia rozwiązania dla problemu klienta. Należy nadmienić jednak, że w przypadku tej opcji na odpowiedź zwrotną będzie trzeba poczekać znacznie dłużej.
Strona internetowa Letyshops
Na oficjalnej stronie internetowej Letyshops klienci mogą skorzystać także z udostępnionego formularza kontaktowego. Dzięki niemu możliwa jest rozmowa z pracownikiem Centrum Obsługi Klienta serwisu. Przed wysłaniem formularza należy wpierw uzupełnić go o potrzebne dane klienta, następnie wybrać temat wiadomości, a na samym końcu opisać sprawę, z jaką klient potrzebuje pomocy. Konsultanci z pewnością wyślą wiadomość zwrotną w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
Najczęściej zadawane pytania przez klientów
Letyshops na swojej stronie internetowej udostępnia klientom także sekcję najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami udzielonymi przez pracowników firmy. Bardzo często zdarza się, że problem klienta został już wcześniej poruszony, a jego rozwiązanie zamieszone zostało właśnie w sekcji FAQ. Warto więc przed bezpośrednim kontaktem z konsultantem Centrum Obsługi Klienta Letyshops sprawdzić sekcję najczęściej zadawanych pytań. W przypadku braku odpowiedzi klient powinien zwrócić się bezpośrednio po konsultację z pracownikiem serwisu.