Ministerstwo Cyfryzacji telefon

  • Kategoria: urzędy

  • Data publikacji: 2019-07-02 01:16:03
  • Data modyfikacji: 2022-12-24 11:36:19
Ministerstwo Cyfryzacji telefon

Skorzystaj z dostępnych sposobów na kontakt z Ministerstwem Cyfryzacji. Telefon Ministerstwo Cyfryzacji daje klientom możliwość na otrzymanie przydatnych informacji. Telefon Ministerstwo Cyfryzacji dostępny jest dla klientów wyłącznie w wybranych dniach oraz godzinach.

Ministerstwo Cyfryzacji telefon

Pierwszą z metod, z której mogą skorzystać klienci w celach skontaktowania się z pracownikami Biura Obsługi Klienta, jest możliwość skorzystania z dostępnego poniżej telefonu Ministerstwo Cyfryzacji. Podczas bezpośredniej telefonicznej rozmowy z pracownikiem Ministerstwa Cyfryzacji możliwe jest otrzymanie istotnych i przydatnych danych. Dodatkowo także pracownicy telefonu Ministerstwa Cyfryzacji dzięki swojej wiedzy potrafią udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Należy także wspomnieć, że poniżej podany został więcej niż jeden aktualny telefon Ministerstwa Cyfryzacji. Z tego też względu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany. Z pewnością ułatwi to klientom znalezienie szybko odpowiedniego kontaktu. Telefon Ministerstwo Cyfryzacji aktywny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W sprawach dotyczących certyfikatów z poniższymi numerami klienci powinni kontaktować się w godzinach od 10:00 do 14:00.

Telefon Ministerstwo Cyfryzacji: 222 500 110
Telefon centralny Ministerstwo Cyfryzacji: 222 500 115

Ministerstwo Cyfryzacji kontakt

Dodatkowo dla osób preferujących kontakt za pośrednictwem internetu Ministerstwo Cyfryzacji udostępnia także adres poczty elektronicznej. Na podaną poniżej pocztę mailową klienci mogą wysyłać wiadomości. Ważne, żeby w tytule maila znalazł się powód, z jakim klient pisze do pracowników Biura Obsługi Klienta Ministerstwa Cyfryzacji, a w treści wiadomości należy ze szczegółami dokładnie opisać dany problem. Ułatwi to bardzo pracę ekspertów Ministerstwa Cyfryzacji nad znalezieniem właściwego rozwiązania dla problemu klienta. Wiadomość zwrotna ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta Ministerstwa Cyfryzacji powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Pracownicy Ministerstwa Cyfryzacji postarają się odpowiedzieć na każdą nadesłaną przez zainteresowane osoby wiadomość mailową, jak najszybciej będzie to możliwe.

E-mail Ministerstwo Cyfryzacji: [email protected]

Możliwy jest także kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, znajdującego się na oficjalnej stronie internetowej Ministerstwa Cyfryzacji. Przed wysłaniem go należy uzupełnić odpowiednie dane, następnie wybrać temat zgłoszenia, a na końcu dokładnie opisać daną sprawę. Tak jak w poprzednim przypadku wiadomość zwrotna z odpowiedzią ze strony pracowników Biura Obsługi Klienta powinna nadejść w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

Dane korespondencyjne

Osoby preferujące bardziej tradycyjne formy kontaktu mogą skorzystać z dostępnych adresów korespondencyjnych. Na poniższe adresy można za pomocą listów wysyłać wszelkie sprawy oraz pytania. Należy jednak nadmienić, że wybierając tę metodę kontaktu, na wiadomość zwrotną trzeba będzie poczekać znacznie dłużej. Jeśli więc sprawa klienta jest nagląca, warto skorzystać z podanego powyżej telefonu Ministerstwa Cyfryzacji. Pozwoli to klientom i wszystkim zainteresowanym na otrzymanie odpowiedzi bezpośrednio od pracowników Biura Obsługi Klienta Ministerstwa Cyfryzacji wręcz natychmiastowo.

Adres Ministerstwo Cyfryzacji: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa