Porozumienie telefon

  • Kategoria: inne

  • Data publikacji: 2018-05-26 10:24:24
  • Data modyfikacji: 2022-12-20 19:47:49
Porozumienie telefon

Szukasz aktualnego telefonu Porozumienie? Skorzystaj z poniższej strony internetowej, na której przedstawione zostały wszelkie sposoby na kontakt z partią w tym także telefon Porozumienie. TelefonPorozumienie jest dla klientów źródłem cennych informacji.

Telefon Porozumienie

Jednym ze sposobów na kontakt z konsultantami Biura Obsługi Klienta jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Porozumienie. Dzięki temu klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikami partii i uzyskanie wszelkich aktualnych danych oraz przydatnych informacji. Eksperci Biura Obsługi Klienta, dostępni pod telefonem Porozumienie odpowiedzą także na wszelkie pytania, czy wątpliwości zwracających się do nich osób. Warto zaznaczyć, że telefon Porozumienie dostępny jest dla klientów wyłącznie w określonych godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Nie zostały one jednak udostępnione na poniższej stronie internetowej. Przed bezpośrednim kontaktem z partią należy we własnym zakresie poszukać godzin pracy poniższego numeru. Dodatkowo poniżej podany został więcej niż jeden aktualny telefon Porozumienie. Każdy z podanych niżej numerów został odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu.

Telefon Porozumienie: +22 253 56 22
Telefon Porozumienie: +48 733 061 888
Telefon Porozumienie do biura: +22 253 56 22 lub +48 733 061 888
Telefon Porozumienie do rzecznika prasowego: +48 606 201 789 lub +48 510 922 001

Kontakt Porozumienie

Klienci preferujący kontaktu z partią poprzez internet mogą skorzystać z udostępnionego adresu poczty elektronicznej. Za jej pośrednictwem możliwa jest korespondencja z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Porozumienie. W tytule wiadomości ważne jest, aby zawrzeć sprawę, z jaką pisze klient, a w treści wiadomości dokładnie opisać zaistniały problem z jak największą ilością przydatnych szczegółów, które uproszczą i przyśpieszą pracę ekspertów Porozumienie nad znalezieniem odpowiedniego rozwiązania problemu klienta. Konsultanci Biura Obsługi Klienta Porozumienie postarają się odpowiedzieć na wszystkie maile i przesłać odpowiedź zwrotną w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail Porozumienie do biura: [email protected]
E-mail Porozumienie do rzecznika prasowego: [email protected]

Dane kontaktowe Porozumienie

Osoby preferujące bardziej tradycyjne metody kontaktu mogą skorzystać z podanego adresu korespondencyjnego. Na poniższy adres możliwe jest wysyłanie spraw klientów przy pomocy listów. Należy jednak nadmienić, że wybierając tę opcję na kontakt z Porozumienie, wiadomość zwrotna może zostać dostarczona w znacznie dłuższym terminie do klienta. W przypadkach, gdy sprawa klienta jest nagląca, warto więc skorzystać z podanego powyżej telefonu Porozumienie.

Adres korespondencyjny Porozumienie: ul. Wilcza 23 lok. 2929 00-544 Warszawa