Szukasz aktualnego telefonu Delikatesy Centrum? Sprawdź poniższą stronę, na której umieszczone zostały wszelkie sposoby na skontaktowanie się z firmą w tym również telefon Delikatesy Centrum. Telefon Delikatesy Centrum umożliwia na rozmowę telefoniczną z konsultantem Centrum Obsługi Klienta. Skorzystaj z telefonu Delikatesy Centrum już dziś i uzyskaj wszelkie potrzebne informacje.
Czym są Delikatesy Centrum?
Delikatesy Centrum jest to sieć franczyzowa sklepów spożywczych. W całej Polsce na chwilę obecną wybudowanych zostało już ponad 1000 sklepów. Pierwsze z nich powstały jeszcze w roku 1999. W roku 2020 cała sieć zmieniła logo, a także przejęła wszystkie sklepy sieci Mila.
Telefon Delikatesy Centrum
Jednym ze sposobów na skontaktowanie się z konsultantami Biura Obsługi Klienta jest skorzystanie z podanego poniżej telefonu Delikatesy Centrum. Dzięki tej opcji klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantem firmy i otrzymać wszelkie dostępne informacje z zakresu usług, jakie oferują Delikatesy Centrum. Dodatkowo dzięki telefonowi Delikatesy Centrum klienci mogą zadać obsłudze pytania, czy wątpliwości, z jakimi się borykają. Warto także dodać, że istnieje więcej niż jeden aktualny telefon Delikatesy Centrum. Warto także wspomnieć, że numer Delikatesy Centrum jest aktywny dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Koszt połączenia ustalany jest według taryfy, jaka obowiązuje u operatora.
Telefon Delikatesy Centrum: 662 882 662
Telefon Delikatesy Centrum: (22) 574 05 05
Kontakt Delikatesy Centrum
Firma Delikatesy Centrum umożliwia również swoim klientom kontakt za pośrednictwem dostępnego na oficjalnej stronie internetowej formularza kontaktowego. Przed jego wysłaniem należy uzupełnić wymagane pola odpowiednimi danymi klienta. Dodatkowo należy także wybrać odpowiednią kategorię zgłoszenia, a w treści wiadomości ze szczegółami opisać powód, z jakim klient zwraca się do firmy Delikatesy Centrum. Warto także dodać adres poczty elektronicznej, na który konsultanci Biura Obsługi Klienta mają odesłać wiadomość zwrotną wraz z odpowiedzią. Z pewnością klienci na odpowiedź ze strony firmy będą musieli poczekać kilka dni roboczych.
Najczęściej zadawane pytania Delikatesy Centrum
Ponadto na oficjalnej stronie internetowej firmy umieszczona została sekcja najczęściej zadawanych pytań przez klientów. Konsultanci firmy udzielili na nie odpowiedzi i zamieścili je w sekcji FAQ. Dzięki temu bardzo często zdarza się, że klienci nie muszą się zwracać bezpośrednio do firmy, lecz odpowiedź w ich sprawie znajduje się właśnie w sekcji najczęściej zadawanych pytań. W przypadku braku znalezienia odpowiedzi warto zwrócić się do konsultantów firmy, na przykład wybierając jeden z telefonów Delikatesy Centrum.