Telefon Player

  • Kategoria: media

  • Data publikacji: 2019-06-21 20:08:49
  • Data modyfikacji: 2022-10-06 22:57:13
Telefon Player

Bezskutecznie próbujesz znaleźć aktualny telefon Player? Dzięki poniższej stronie znaleźć można dowolne sposoby na kontakt z firmą w tym także telefon Player. Możliwość bezpośredniej rozmowy telefonicznej z konsultantem Centrum Obsługi Klienta firmy jest możliwe dzięki telefonowi Player. Klienci mogą uzyskać wszelkie informacje dotyczące aktualnej oferty firmy poprzez telefon Player.

Czym jest Player?

Player jest to polski internetowy serwis wideo na życzenie, który swoją działalność rozpoczął 26 sierpnia 2011 roku. Serwis swoim klientom oferuje między innymi programy grupy TVN Warner Bros. Discovery, a także zewnętrznych partnerów, m.in.: Canal+, HBO, Viacom oraz Eleven Sports. Są to głównie seriale, filmy i programy rozrywkowe oraz kanały na żywo. Serwis dostępny jest na komputerach, urządzeniach mobilnych, Smart TV, konsolach oraz odtwarzaczach Apple TV i Chromecast. Do dziś dnia serwis cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów.

Telefon Player

Opcją na bezpośredni kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta, z jakiej mogą skorzystać zainteresowane osoby, jest telefon Player. Dzięki tej metodzie klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikiem firmy. Możliwe jest uzyskanie wszelkich informacji o aktualnej ofercie serwisu. Dodatkowo konsultanci obsługujący telefon Player odpowiedzą także na wszelkie pytania i niejasności, z jakimi zgłaszać się będą zainteresowane osoby. Warto także dodać, że istnieje więcej niż jeden aktualny telefon Player. Z tego powodu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany i uporządkowany. Z pewnością ułatwi to klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu.

Telefon Player: +48 22 444 77 79
*Koszt połączenia z telefonem Player naliczany jest według taryfy obowiązującej u operatora.

Telefon Player: (22) 856 61 60

Kontakt Player

Klientom, którzy preferują inną opcję na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta, serwis udostępnia także adres poczty elektronicznej. Na podaną poniżej skrzynkę mailową klienci mogą wysyłać wiadomości zarówno z prośbą o pomoc w konkretnej sprawie, jak i również z zażaleniami i skargami. Odpowiedź zwrotna ze strony konsultantów Biura Obsługi Klienta osoby będą musiały poczekać maksymalnie kilka najbliższych dni roboczych.

E-mail: [email protected]
E-mail: [email protected]

Osobom preferujący tradycyjny kontakt serwis Player udostępnia także adres korespondencyjny, na który klienci mogą wysyłać swoje pytania czy zażalenia za pomocą klasycznych listów. Warto jednak zaznaczyć, iż w przypadku tej opcji klienci będą musieli czekać znacznie dłużej na odpowiedź zwrotną. Jeśli sytuacja wymaga natychmiastowej pomocy, warto zwrócić się do konsultantów Centrum Obsługi Klienta przy pomocy telefonu Player.

Strona internetowa Player

Dodatkowo na stronie internetowej serwisu udostępniona została sekcja najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Bardzo często zdarza się, że klienci nie muszą zwracać się o bezpośrednią pomoc do konsultantów serwisu, gdyż odpowiedź na ich problem znajduje się właśnie w sekcji FAQ. Przed kontaktem z firmą warto więc upewnić się, czy rozwiązanie problemu klienta nie znajduje się w sekcji FAQ. W przypadku braku rozwiązania należy zwrócić się o pomoc do konsultantów serwisu.