Numer telefonu dostępny jest na stronie TOYA. Skontaktuj się z konsultantami w celu uzyskania pomocy oraz informacji na temat TOYA. Dane kontaktowe do TOYA podane na stronie infolinii.
TOYA kontakt
TOYA – polski operator telewizji kablowej. Swoje usługi świadczy w 8 miastach własnej sieci (Łódź, Kraków, Mysłowice, Kutno, Przemyśl, Piotrków Trybunalski, Pisz i Pabianice) oraz w 13 sieciach partnerskich innych operatorów w 25 miejscowościach (m.in. Tele-Kab Kluczbork w Kluczborku, Astral-Media w Łodzi, Bał-Sat w Łodzi, Gawex Media Szczecinek, NGM w Siemianowicach Śląskich, Intelly w Olsztynie). Firma została uruchomiona w Łodzi, w 1991 r. Szacuje się, że na początku 2006 r. pokrywała swoim działaniem ponad 80% terenu miast w których istnieje jej sieć. Od 2000 roku na mocy koncesji Ministra Łączności nr 502/99/ firma świadczy usługi transmisji danych oraz dostępu do Internetu dla klientów w Łodzi. Od stycznia 2004 roku także w Przemyślu i Mysłowicach. W październiku 2008 r. firma przejęła lokalną telewizję kablową Pol-Net w Piotrkowie Trybunalskim, a w 2017 roku krakowską T-MONT. Według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej TOYA miała w marcu 2010 r. ok. 160 000 abonentów (3,48% rynku) i była pod tym względem czwartą siecią kablową w Polsce. Ponadto operator zapewnia dostęp do usług dla ok. 90 000 abonentów sieci partnerskich. Według rankingu platformy Speedtest.pl z lipca 2017 roku oferowała najszybszy internet stacjonarny w Polsce. Siedziba firmy zlokalizowana jest pod adresem ul. Łąkowa 29; 90-554 Łódź
Chcąc skontaktować się z TOYA, warto użyć prostego w obsłudze oraz intuicyjnego formularza kontaktowego. Wystarczy uzupełnić odpowiednie pola danych w arkuszu:
- Telefon
- Adres elektronicznej poczty internetowej
- Temat kontaktu
- Treść pytania
- Preferowana pora kontaktu
Po odpowiednim uzupełnieniu formularza zostanie on przesłany do Biuro Obsługi Klienta. Konsultanci postarają się odpowiedzieć jak najszybciej. Dostępne są również adresy elektronicznej poczty internetowej w zależności od sprawy:
- Biuro Obsługi Klienta – [email protected]
- Dział pomocy technicznej: [email protected]
- Dział ochrony danych: [email protected]
- Dla Klientów Biznesowych: [email protected]
- Dla prasy: Łukasz Myszka - PR Manager: [email protected]
TOYA telefon 426 333 888
Dostępna jest również linia telefoniczna TOYA. Wystarczy wykonać połączenie telefoniczne na podany numer telefonu TOYA 426 333 888. Konsultanci odbierają połączenia przychodzące tylko w wyznaczonych do tego celu godzinach od poniedziałku do niedzieli id 8:00 do 22:00. Koszt połączenia naliczany jest zgodnie z taryfą operatora. Warto jednak pamiętać, aby odwiedzić specjalnie przygotowaną przez zaawansowanych konsultantów sekcją FAQ zawierającą najczęściej zadawane przez klientów pytania. Kontakt telefoniczny to najszybsza forma kontaktu z TOYA.