Bezskutecznie próbujesz znaleźć aktualne sposoby na skontaktowanie się z Wise? Więc sprawdź aktualne sposoby na kontakt z firmą Wise. Niestety, ale na chwilę obecną telefon Wise nie jest udostępniony do kontaktu z firmą.
Telefon Wise
Niestety, ale w chwili obecnej klienci nie mają możliwości skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta za pośrednictwem telefonu Wise, gdyż nie został on udostępniony do użytku publicznego. W przypadku udostępnienia telefonu Wise poniższa strona zostanie z pewnością zaktualizowana o dodatkowe informacje.
Kontakt Wise
Pierwszą i jedyną z możliwości skontaktowania się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Wise jest skorzystanie z formularza kontaktowego bądź chatu na żywo z pracownikiem Wise poprzez dedykowaną aplikację mobilną. W przypadku chatu online klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikiem Wise i otrzymanie wszelkich potrzebnych informacji bezpośrednio i od razu. Chcąc skorzystać z formularza kontaktowego, klient przed jego wysłaniem poproszony zostanie o podanie i uzupełnienie pól odpowiednimi danymi osobowymi, wybranie tematu zgłoszenia, a także o dokładne opisanie zaistniałej sytuacji, wraz z jak największą ilością przydatnych szczegółów. Pozwoli to ekspertom firmy na szybsze znalezienie odpowiedniego rozwiązania w sprawie klienta. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta Wise powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
Strona internetowa Wise
Na oficjalnej stronie internetowej firmy Wise udostępniona została także sekcja najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z odpowiedziami ze strony ekspertów firmy. Bardzo często klienci mogą tam znaleźć rozwiązanie problemu, z jakim aktualnie się zmagają. Nie trzeba wtedy kontaktować się bezpośrednio z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Wise. W przypadku braku znalezienia rozwiązania warto zwrócić się bezpośrednio do pracowników firmy Wise poprzez dostępne powyżej metody kontaktu.