Zpay telefon

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji: 2019-11-18 00:54:28
  • Data modyfikacji: 2022-11-26 15:54:58
Zpay telefon

Szukasz aktualnego telefonu Zpay? Skorzystaj z poniższej strony internetowej, na której przedstawione zostały wszelkie sposoby na kontakt z firmą w tym także telefon Zpay. Telefon Zpay jest dla klientów źródłem cennych informacji.

Telefon Zpay

Jednym ze sposobów na kontakt z konsultantami Biura Obsługi Klienta jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Zpay. Dzięki temu klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikami firmy i uzyskanie wszelkich aktualnych danych oraz przydatnych informacji dotyczących aktualnej oferty firmy. Eksperci Biura Obsługi Klienta, dostępni pod telefonem Zpay odpowiedzą także na wszelkie pytania, czy wątpliwości zwracających się do nich osób. Warto zaznaczyć, że telefon Zpay dostępny jest dla klientów wyłącznie w określonych godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Nie zostały one jednak podane i z tego względu przed skontaktowaniem się z podanym poniżej numerem kontaktowym Zpay warto we własnym zakresie sprawdzić godziny pracy telefonu Zpay.

Telefon Zpay: +48 22 112 02 32

Kontakt Zpay

Klienci preferujący inną formę kontaktu z firmą mogą skorzystać z udostępnionego adresu poczty elektronicznej. Za jej pośrednictwem możliwa jest korespondencja z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. W tytule wiadomości ważne jest, aby zawrzeć sprawę, z jaką pisze klient, a w treści wiadomości dokładnie opisać zaistniały problem z jak największą ilością przydatnych szczegółów, które uproszczą i przyśpieszą pracę ekspertów Zpay nad znalezieniem odpowiedniego rozwiązania problemu klienta. Konsultanci Biura Obsługi Klienta Zpay postarają się odpowiedzieć na wszystkie maile i przesłać odpowiedź zwrotną w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail Zpay: [email protected]

Dodatkowo dla klientów, którzy preferują bardziej tradycyjne rozwiązania, możliwe jest wysłanie listu na podany poniżej adres korespondencyjny. Sama procedura jest bardzo zbliżona jak w przypadku kontaktu przy pomocy adresu poczty elektronicznej. Klient musi w swoim liście naświetlić całą sytuację, z którą zwraca się o pomoc, podając jak najwięcej przydatnych szczegółów. Dzięki temu konsultanci Centrum Obsługi Klienta będą mogli szybciej rozwiązać daną sprawę. W przypadku tej metody warto jednak zaznaczyć, że na odpowiedź klienci będą musieli poczekać znacznie dłużej niż przy wyborze innej opcji na kontakt. Jeśli więc sprawa klienta jest nagląca, dobrze jest skorzystać z podanego na stronie telefonu Zpay.

Adres Zpay:

Solec 81B, Warszawa
Zamoyskiego 65/L2, Kraków