0

CEPiK telefon

  • Kategoria: urzędy

  • Data publikacji: 2018-06-11 22:33:44
  • Data modyfikacji: 2022-11-21 16:30:06
CEPiK telefon

Sprawdź wszystkie aktualne sposoby na skontaktowanie się z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców. Telefon CEPiK jest źródłem przydatnych i aktualnych informacji. Skorzystaj z dostępnego telefonu CEPiK już teraz!

Telefon CEPiK

Jedną z dwóch możliwości, z jakiej mogą skorzystać zainteresowani klienci, aby skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta, jest opcja wybrania dostępnego na poniższej stronie internetowej telefonu CEPiK. Dzięki niemu istnieje możliwość na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z pracownikiem Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców i uzyskanie wszelkich dostępnych danych i aktualnych informacji. Dodatkowo także konsultanci odpowiedzialni za obsługę telefonu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców potrafią udzielić wszelkich odpowiedzi na różnego rodzaju pytania oraz niejasności dzwoniących osób. Niestety, ale godziny obsługi telefonu CEPiK nie zostały nigdzie udostępnione.

Telefon Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców: 42 253 54 99

Kontakt CEPiK

Drugą z opcji na skontaktowanie się z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców jest możliwość napisania bezpośredniej wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Jest to zdecydowanie bardziej wygodna opcja na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta CEPiK dla osób, które preferują kontakt za pośrednictwem internetu. W wiadomości mailowej klient umieścić powinien powód, z jakim zwraca się do pracowników Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, a także dokładnie opisać daną sprawę z jak największą ilością szczegółów i przydatnych informacji. Ułatwi to znacząco zadanie znalezienia rozwiązania pracownikom Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta CEPiK powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców: [email protected]

Strona internetowa CEPiK

Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców można znaleźć także sekcję najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z udzielonymi odpowiedziami ze strony ekspertów CEPiK. Bardzo często można znaleźć tam umieszczone rozwiązania problemów, z jakimi zmagają się klienci. Warto więc przed bezpośrednim kontaktem z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców sprawdzić sekcję FAQ w celu znalezienia rozwiązania problemu. W przypadku braku odpowiedzi warto bezpośrednio skontaktować się z pracownikami Biura Obsługi Klienta CEPiK za pośrednictwem dostępnego powyżej telefonu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.