Sprawdź aktualne sposoby kontaktu z Furgonetką dostępne na poniższej stronie internetowej. Telefon Furgonetka umożliwia klientom bezpośrednią rozmowę z pracownikami i otrzymanie istotnych i przydatnych informacji.
Telefon Furgonetka
Jedną z metod na kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Furgonetka. Poprzez wybór tej metody klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z pracownikami Centrum Obsługi Klienta, którzy udzielić mogą istotnych, aktualnych i przydatnych informacji dla klientów. Dodatkowo także konsultanci obsługujący telefon Furgonetki odpowiedzą także na wszelkie pytania i wątpliwości dzwoniących osób. Warto także zaznaczyć, że podany poniżej numer aktywny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Telefon Furgonetka: +48 22 112 08 35
Kontakt Furgonetka
Dodatkowo klienci mogą skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Furgonetki poprzez dostępny na oficjalnej stronie internetowej formularz kontaktowy. Przed wysłaniem zgłoszenia strona poprosi klienta między innymi o uzupełnienie konkretnych pól danymi osobowymi takimi jak imię nazwisko czy adres poczty elektronicznej, wybranie tematu zgłoszenia, a także opisanie całej zaistniałej sytuacji, z którą klient zwraca się o pomoc do pracowników Furgonetki. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych na podany w zgłoszeniu adres mailowy.
Na oficjalnej stronie internetowej Furgonetki umieszczona została także sekcja najczęściej zadawanych pytań przez klientów wraz z odpowiedziami ekspertów firmy. W sekcji tej bardzo często znaleźć można odpowiedź na problem, z jakim zmaga się klient. Zaleca się więc przed bezpośrednim kontaktem z pracownikami Biura Obsługi Klienta sprawdzić, czy w sekcji FAQ nie znajduje się już udzielona odpowiedź na problem klienta.