0

Sony Telefon

  • Kategoria: producenci

  • Data publikacji: 2018-11-22 11:59:26
  • Data modyfikacji: 2022-07-19 15:31:39
Sony Telefon

W razie problemów ze sprzętem należy skontaktować się ze specjalistami Sony. W tym celu należy wybrać numer telefonu dostępny na stronie.

Konsultacje telefoniczne z firmą Sony

Call Center Sony

Proces obsługiwania klienta przez firmę Sony jest precyzyjny i intuicyjny dla klientów. Wybranie odpowiedniego numeru umożliwi szybkie i sprawne rozwiązanie problemów. Numery Sony telefon nie zmieniają się i są identyczne jak udostępnione przez Sony telefon 2020 oraz udostępniony Sony telefon 2021:

+48 223 060 694 – Panel obsługi klienta Sony

+48 223 978 924 – Wsparcie PlayStation

Wsparcie klienta na terenie Warszawy:

Proclub 
ul. Żytnia 15, Warszawa, 01–014
+48 22 379 20 90

+48 22 379 20 91

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek od 9:00 do 18:00

Pram SC
ul. Połczyńska 115B, Warszawa, 01-303
+48 22 428 29 10

+48 22 428 29 12
+48 22 428 28 81
Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek od 9:00 do 19:00

CTDI Poland Sp. z o.o
ul. Logistyczna 7, Sękocin Stary, 05-090
+48 22 703 41 00 
Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek od 8:00 do 16:00

Wsparcie klienta na terenie Radomia

Centrum Serwisowe MIK
ul. B. Chrobrego 22, Radom, 26-600
+483633166

+483622720
Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek od 9:00 do 17:00

Urządzenia Sony

Konsultanci telefoniczni Sony zajmują się udzielaniem wsparcia technicznego. Call Center Sony składa się z wielu numerów. W zależności od przypadku należy wybrać odpowiedni numer. Doświadczeni i fachowi pracownicy z chęcią udzielą odpowiedzi na zadane przez klientów pytania oraz rozwieją wszelkie wątpliwości. Kontakt jest również użyteczny w sytuacji gdy odbierzesz uszkodzony sprzęt, lub masz pytanie dotyczące zwrotów albo reklamacji.

Oferta produktów Sony

Klienci mają również możliwość, aby zapytać o aktualne promocje i oferty. Klienci mogą liczyć na profesjonalne wsparcie oraz pomoc w zakupie nowego urządzenia. Konsultanci Sony mogą udzielić wsparcia odnoszącego się do aplikacji mobilnej.