Telefon Kaspersky

  • Kategoria: inne

  • Data publikacji: 2018-07-26 01:43:01
  • Data modyfikacji: 2022-10-07 19:54:04
Telefon Kaspersky

Wypróbuj aktualny telefon Kaspersky i zdobądź wszelkie potrzebne informacje. Poprzez telefon Kaspersky klienci mają możliwość na bezpośredni kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta. Pracownicy telefonu Kaspersky udzielą dzwoniącym klientom odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości. Wypróbuj telefon Kaspersky już dziś i sprawdź aktualną ofertę firmy.

Co to jest Kaspersky?

Kaspersky jest rosyjskim przedsiębiorstwem, które założone zostało 1997 roku. Zajmuje się ono tworzeniem oprogramowania zabezpieczającego komputery, m.in. oprogramowania antywirusowego. Nazwa przedsiębiorstwa pochodzi od nazwiska współzałożyciela, czyli Jewgienija Kaspierskiego.

Telefon Kaspersky

Najpopularniejszym, a zarazem najszybszym sposobem na kontakt z firmą jest skorzystanie z dostępnego na poniższej stronie telefonu Kaspersky. Za jego pośrednictwem klienci mają możliwość porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielem firmy. Do tego konsultanci Centrum Obsługi Klienta podczas rozmowy telefonicznej udzielą wszelkich dostępnych informacji o najnowszej ofercie firmy, a także odpowiedzą na wszelkie pytania czy niejasności osób dzwoniących. Warto zaznaczyć, że poniżej umieszczony został więcej niż jeden telefon Kaspersky. Każdy z dostępnych numerów jest jednak aktualny i w przypadkach zajęcia jednego z nich zawsze możliwe jest skontaktowanie się z pracownikami Biura Obsługi Klienta za pomocą innego numeru.

Telefon Kaspersky: 801 000 215

Telefon Kaspersky: 22 206 59 50

Telefon Kaspersky: 34 390 94 00

Telefon Kaspersky dostępny jest dla klientów przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny jest z aktualną taryfą operatora sieci klienta.

Kontakt Kaspersky

Skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy Kaspersky można jeszcze na kilka innych sposobów. Jednym z nich jest skorzystanie z dostępnego poniżej adresu poczty elektronicznej. Za jego pośrednictwem klienci mogą korespondencyjnie porozmawiać z konsultantami firmy Kaspersky. Przed wysłaniem wiadomości należy w temacie opisać sprawę, z jaką klient zwraca się do pracowników firmy, a w treści wiadomości dokładnie opisać problem bądź pytanie. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony ekspertów Biura Obsługi Klienta firmy powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail Kaspersky w sprawach ogólnych: [email protected]

E-mail Kaspersky do pomocy technicznej: [email protected]

Klientom, którzy preferują bardziej tradycyjne metody kontaktu firma Kaspersky, udostępnia także adres korespondencyjny, na który klienci mogą wysyłać wszelkie pytania, zażalenia czy też prośby w sposób listowny. Procedura jest podobna jak w przypadku wysyłania wiadomości za pomocą maila. W liście klient powinien szczegółowo opisać sytuację czy dany problem. Ułatwi to znacząco znalezienie rozwiązania konsultantom firmy. Należy jednak dodać, że w przypadku wyboru tej możliwości kontaktu, klienci na odpowiedź zwrotną będą musieli poczekać znacznie dłużej. W przypadku gdy sprawa jest nagląca, warto skorzystać z innej, szybszej opcji na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy Kaspersky.