0

Kei Telefon

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji: 2019-06-24 14:09:01
  • Data modyfikacji: 2022-12-16 14:49:31
Kei Telefon

Skontaktuj się z firmą dzięki podanemu na poniższej stronie aktualnemu telefonowi Kei. Poprzez telefon Kei klienci mają sposobność na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z konsultantem Centrum Obsługi Klienta. Sprawdź dostępne sposoby na kontakt z firmą w tym także telefon Kei!

Telefon Kei

Jednym z najlepszych sposobów na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Kei. Jest to najszybsza i najczęściej wybierana opcja przez osoby potrzebujące natychmiastowej pomocy. Klienci bowiem mają możliwość otrzymania wszelkich dostępnych informacji o firmie bezpośrednio od pracowników obsługujących telefon Kei. Dodatkowo konsultanci Biura Obsługi Klienta potrafią udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania, czy wątpliwości osób dzwoniących związane bezpośrednio z ofertą firmy. Warto zaznaczyć, że aktualnie udostępniony jest więcej niż jeden aktywny telefon Kei. Każdy został jednak odpowiednio opisany, by jak najbardziej pomóc klientom w znalezieniu odpowiedniego kontaktu. Niestety, ale godziny pracy telefonu Kei nie zostały udostępnione.

Telefon Kei do wsparcia technicznego: 12 349 22 00
Telefon Kei w sprawach handlu: 801 308 408

Kontakt Kei

Dodatkowo klienci mają możliwość skorzystać z udostępnionych adresów poczty elektronicznej. Dzięki temu mają możliwość bezpośredniej korespondencji z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. Przed wysłaniem wiadomości należy w tytule zawrzeć, z jaką sprawą klient zwraca się do firmy, w treści wiadomości dokładnie opisując problem, z jakim się zmaga. Warto zaznaczyć, że podany został więcej niż jeden adres poczty mailowej. Każdy jednak został opisany, a wybór odpowiedniego maila zależy od spraw, z jakimi problem mają klienci.

E-mail Kei: bok(at)kei.pl

Dodatkowo klienci mają możliwość skontaktowania się z konsultantami firmy za pomocą dostępnego na oficjalnej stronie internetowej Kei formularza kontaktowego. Dzięki niemu osoby chętne mają możliwość korespondencji z pracownikami Centrum Obsługi Klienta. Przed jego wysłaniem należy uzupełnić wszystkie wymagane pola odpowiednimi danymi, wybrać kategorię zgłoszenia, a w treści wiadomości dokładnie opisać napotkany przez klienta problem. Warto jest także dodać adres poczty elektronicznej, na który w przeciągu kilku dni powinna zostać wysłana wiadomość zwrotna, wraz z odpowiedzą ze strony konsultanta Centrum Obsługi Klienta. W przypadkach naglącej potrzeby poznania odpowiedzi na problem klienta warto zwrócić się bezpośrednio do firmy poprzez skorzystanie z powyższych telefonów Kei. Jest to gwarancja uzyskania klarownej i szybkiej odpowiedzi od ekspertów firmy.