Skontaktuj się z Mio za pomocą numeru telefonu podanego na stronie infolinii. Uzyskaj pomoc konsultantów w przypadku awarii urządzeń Mio.
Mio kontakt
Mio jest to jeden z wiodących producentów nawigacji samochodowych i rowerowych, rejestratorów jazdy oraz rozwiązań Start Home. Od wielu lat produkty Mio znajdują się w czołówce najchętniej kupowanych urządzeń w Europie środkowo-wschodniej. Mio oferuje niezawodność oferowanych produktów, innowacyjności i profesjonalnej obsłudze posprzedażowej. Mio oferuje swoją pomoc przedsprzedażową, w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zakupu danego produktu wystarczy skontaktować się konsultantem na podany adres elektronicznej poczty internetowej [email protected] lub wykonać połączenie na podany numer telefonu 12 25 44 010. Jednym ze sposobów kontaktu z Biuro Obsługi Klienta jest wypełnienie intuicyjnego oraz prostego w obsłudze formularza kontaktowego. Wystarczy uzupełnić odpowiednie pola danych w arkuszu
- Imię
- Adres elektronicznej poczty internetowej
- Temat
- Wiadomość
Po poprawnym uzupełnieniu arkuszu formularz zostanie przesłany do konsultantów, którzy postarają się jak najszybciej odpowiedzieć na zadane zapytanie. Inną formą kontaktu jest wysłanie zapytania na adres elektronicznej poczty internetowej [email protected].
Infolinia Mio
Dzięki dostępowi do infolinii Mio dostępny jest kontakt telefoniczny działu Handlowego Mio. Wystarczy zadzwonić na podany numer telefonu 32 299-22-99 w celu uzyskania odpowiedzi na nurtujące klienta pytania dostępny w wyznaczonych godzinach od poniedziałku do piątku od 9:00 – 17:00, dodatkowo podany jest również numer Gadu-Gadu 12068152. W przypadku chęci skontaktowania się ze wsparciem technicznym należy wykonać połączenie na podany numer telefonu 12 25-44-010. Kontakt telefoniczny jest najszybszym sposobem uzyskania informacji od Mio.