W razie problemów ze sprzętem należy skontaktować się ze specjalistami Sony. W tym celu należy wybrać numer telefonu dostępny na stronie.
Konsultacje telefoniczne z firmą Sony
Call Center Sony
Proces obsługiwania klienta przez firmę Sony jest precyzyjny i intuicyjny dla klientów. Wybranie odpowiedniego numeru umożliwi szybkie i sprawne rozwiązanie problemów. Numery Sony telefon nie zmieniają się i są identyczne jak udostępnione przez Sony telefon 2020 oraz udostępniony Sony telefon 2021:
+48 223 060 694 – Panel obsługi klienta Sony
+48 223 978 924 – Wsparcie PlayStation
Wsparcie klienta na terenie Warszawy:
Proclub
ul. Żytnia 15, Warszawa, 01–014
+48 22 379 20 90
+48 22 379 20 91
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 9:00 do 18:00
Pram SC
ul. Połczyńska 115B, Warszawa, 01-303
+48 22 428 29 10
+48 22 428 29 12
+48 22 428 28 81
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 9:00 do 19:00
CTDI Poland Sp. z o.o
ul. Logistyczna 7, Sękocin Stary, 05-090
+48 22 703 41 00
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 8:00 do 16:00
Wsparcie klienta na terenie Radomia
Centrum Serwisowe MIK
ul. B. Chrobrego 22, Radom, 26-600
+483633166
+483622720
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 9:00 do 17:00
Urządzenia Sony
Konsultanci telefoniczni Sony zajmują się udzielaniem wsparcia technicznego. Call Center Sony składa się z wielu numerów. W zależności od przypadku należy wybrać odpowiedni numer. Doświadczeni i fachowi pracownicy z chęcią udzielą odpowiedzi na zadane przez klientów pytania oraz rozwieją wszelkie wątpliwości. Kontakt jest również użyteczny w sytuacji gdy odbierzesz uszkodzony sprzęt, lub masz pytanie dotyczące zwrotów albo reklamacji.
Oferta produktów Sony
Klienci mają również możliwość, aby zapytać o aktualne promocje i oferty. Klienci mogą liczyć na profesjonalne wsparcie oraz pomoc w zakupie nowego urządzenia. Konsultanci Sony mogą udzielić wsparcia odnoszącego się do aplikacji mobilnej.