Sprawdź najnowsze sposoby na skontaktowanie się z Freshmarket. Telefon Freshmarket to najszybszy sposób na uzyskanie potrzebnych i przydatnych informacji. Wypróbuj telefon Freshmarket już dziś!
Freshmarket telefon
Najszybszym, najlepszym i najchętniej wybieranym przez klientów sposobem na skontaktowanie się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Freshmarket. Jest to możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikiem Freshmarket i uzyskanie potrzebnych informacji, czy też aktualnych danych. Konsultanci, którzy odpowiedzialni są za obsługę telefonu Freshmarket dzięki swojej wiedzy są w stanie także udzielić wszelkich odpowiedzi na pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Należy dodać, że na poniższej stronie udostępniony został więcej niż jeden aktualny telefon Freshmarket. Z tego też względu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany, co w znaczący sposób ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu. Niestety, ale godziny funkcjonowania telefonu Freshmarket nie zostały podane.
Telefon Freshmarket do Biura Obsługi Klienta: +48 22 721 60 60 lub+48 603 424 346
Telefon Freshmarket do redakcji działu owoce warzywa: +48 601 503 523
Kontakt Freshmarket
Innym sposobem na skontaktowanie się z pracownikami Freshmarket jest możliwość napisania wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Jest to bardzo dobra metoda dla klientów preferujących kontakt za pośrednictwem internetu. Warto, aby w wiadomości takiej znalazł się między innymi powód zgłoszenia, a także dokładny i szczegółowy opis zaistniałego problemu. W przeciągu kilku najbliższych dni roboczych klient powinien otrzymać wiadomość zwrotną wraz z odpowiedzią.
E-mail Freshmarket do Biura Obsługi Klienta: [email protected]
E-mail Freshmarket do redakcji działu owoce warzywa: [email protected]
Alternatywną opcją jest możliwość skorzystania z podanego na oficjalnej stronie internetowej Freshmarket formularza kontaktowego. Przed wysłaniem zgłoszenia klient poproszony zostanie między innymi o podanie danych osobowych, wybranie powodu zgłoszenia, a także dokładne opisanie zaistniałego problemu. W tym przypadku także wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona do klienta w przeciągu kilku dni roboczych.