Telefon Taxi Polska

  • Kategoria: transport

  • Data publikacji: 2020-01-10 04:05:53
  • Data modyfikacji: 2022-10-06 10:14:41
Telefon Taxi Polska

Poszukujesz bezskutecznie aktualnego telefonu Taxi Polska? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której umieszczone zostały wszelkie dostępne sposoby na kontakt z firmą w tym także telefon Taxi Polska. Poprzez telefon Taxi Polska klient może zamówić przejazd taksówką w dowolnie wybrane przez siebie miejsce. Dodatkowo eksperci Centrum Obsługi Klienta udzielą wszelkich informacji i odpowiedzią na wszystkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących.

Telefon Taxi Polska

Klienci, którzy chcą bezpośrednio skontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta firmy, mogą skorzystać z udostępnionego na poniższej stronie telefonu Taxi Polska. Za jego pośrednictwem możliwe jest zamówienie taksówki na konkretny przejazd w dowolne miejsce. Dodatkowo przy pomocy telefonu Taxi Polska możliwe jest otrzymanie wszelkich dostępnych informacji o firmie. Pracownicy firmy odpowiedzą także na wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi zgłoszą się do nich konkretne osoby. Warto także wspomnieć, że na stronie podany został więcej niż jeden aktualny telefon Taxi Polska. Każdy z dostępnych numerów został jednak odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu.

Telefon Taxi Polska do Biura Obsługi Klienta: 19 100
Telefon Taxi Polska do działu Biznesowego: 22 510 07 15
Telefon Taxi Polska do działu rozliczeń: 22 510 07 15
Telefon Taxi Polska do korespondencji: Telefon: 22 51 00 715

Kontakt Taxi Polska

Dla klientów preferujących inne formy do kontaktu z firmą udostępnione zostały dwa adresy. Pierwszym z nich jest adres poczty elektronicznej. Za jego pośrednictwem klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Taxi Polska. Przed wysłaniem wiadomości mailowej należy ją dobrze zbudować. W tytule dobrze jest umieścić powód, z jakim klient zwraca się do konsultantów Biura Obsługi Klienta firmy, a w treści wiadomości dokładnie rozwinąć zaistniały problem. Eksperci z działu obsługi klienta postarają się odpowiedzieć na wszystkie przesłane przez klientów wiadomości mailowe w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail do Biura Obsługi Klienta: [email protected]
E-mail do działu biznesowego: [email protected]
E-mail do działu opinii: [email protected]
E-mail do działu rozliczeń: [email protected]

Drugą z udostępnionych opcji na kontakt z konsultantami Biura Obsługi Klienta jest skorzystanie z adresu korespondencyjnego. Zasada działania wysłania listu jest bardzo podobna jak w przypadku wiadomości mailowej. Klient musi po prostu z jak największą ilością szczegółów opisać zaistniały problem. Warto jednak dodać, że w przypadku tej opcji klient na odpowiedź będzie musiał poczekać znacznie dłużej niż w przypadku pozostałych możliwości na kontakt. Jeśli sprawa klienta jest nagląca, warto skorzystać z dostępnego powyżej telefonu Taxi Polska.