0

Telefon Marcel Bus

  • Kategoria: transport

  • Data publikacji: 2019-06-07 01:26:51
  • Data modyfikacji: 2022-10-06 14:07:17
Telefon Marcel bus

Sprawdź aktualny telefon Marcel bus podany na poniższej stronie internetowej. Za pośrednictwem telefonu Marcel bus możliwe jest zarezerwowanie biletu na przejazd. Konsultanci Centrum Obsługi Klienta firmy, którzy obsługują telefon Marcel bus z pewnością odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości dzwoniących klientów. Już dziś wypróbuj i zarezerwuj bilet poprzez telefon Marcel bus.

Telefon Marcel Bus

Jedną z najczęściej wybieranych przez klientów form na kontakt z konsultantami Biura Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z aktualnego telefonu Marcel Bus. Poprzez bezpośrednią rozmowę telefoniczną klienci mogą zarezerwować bilet na przejazd. Dodatkowo możliwe jest otrzymanie wszelkich dostępnych informacji dotyczących aktualnej oferty firmy. Pracownicy odpowiedzialni za telefon Marcel Bus udzielają także odpowiedzi na wszystkie pytania dzwoniących osób. Warto dodać, że istnieje więcej niż jeden aktualny numer kontaktowy do firmy. Z tego powodu każdy z dostępnych został odpowiednio opisany, aby ułatwić klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu. Telefon Marcel Bus dostępny jest dla zainteresowanych osób wyłącznie w określonych godzinach.

Telefon Marcel Bus: 882 005 006 oraz 600 377 797
*Telefon Marcel Bus dostępny jest dla klientów wyłącznie w godzinach od 8:00 do 21:00.

Telefon Marcel Bus w sprawach kupna biletów miesięcznych: 535 377 797
*Telefon Marcel Bus dostępny jest dla klientów wyłącznie w godzinach od 8:00 do 16:00.

Telefon Marcel Bus w sprawach rezerwacji biletu z Rzeszowa do Krakowa: 795 005 006
*Telefon Marcel Bus dostępny jest dla klientów wyłącznie w godzinach od 8:00 do 22:00.

Telefon Marcel Bus w sprawach rezerwacji biletu z Rzeszowa do Lublina: 600 200 585
*Telefon Marcel Bus dostępny jest dla klientów wyłącznie w godzinach od 8:00 do 21:00.

Kontakt Marcel Bus

Z konsultantami Biura Obsługi Klienta firmy Marcel Bus klienci mogą skontaktować się także przy pomocy adresu korespondencyjnego. Za jego pomocą klienci mogą listownie wysłać powód, z jakim zwracają się do firmy. W liście należy dokładnie opisać problem czy też skargę i uargumentować ją. Należy jednak wspomnieć, że wybierając tę opcję kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, klienci muszą liczyć się z tym, że na odpowiedź zwrotną trzeba będzie poczekać znacznie dłużej niż w przypadku innych form kontaktu.

Adres

Dworzec Lokalny
Ambrożego Towarnickiego 7, 35-010 Rzeszów
*Biuro Marcel Bus jest otwarte w godzinach od 8:00 do 16:00.

Poza tą opcją bardzo popularnym sposobem jest także skorzystanie z umieszczonego na oficjalnej stronie internetowej firmy Marcel Bus formularza kontaktowego. Za jego pośrednictwem klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantami Centrum Obsługi Klienta. Przed wysłaniem go należy wpierw uzupełnić wszystkie wymagane pola danymi klienta, następnie wybrać kategorię zgłoszenia, a na końcu opisać zaistniałą sytuację, z którą klient zwraca się o pomoc konsultantów. Odpowiedź zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. W przypadku pilnej potrzeby kontaktu warto zwrócić się do konsultantów poprzez dostępny telefon Marcel Bus.