Praktiker telefon

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2018-11-03 18:45:41
  • Data modyfikacji: 2022-10-11 16:35:54
Praktiker telefon

Sprawdź aktualne sposoby na kontakt z Praktikerem. Poniżej zapisane zostały aktualne telefony Praktiker, za pomocą których klienci mogą skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. Możliwość zdobycia wszelkich dostępnych informacji poprzez telefon Praktiker. Skorzystaj już dziś z aktualnych sposobów na kontakt z firmą Praktiker.

Co to jest Praktiker?

Praktiker jest to była sieć sklepów z artykułami budowlanymi, która założona została w 1978 roku. Do listopada 2005 sieć należała do koncernu Metro AG. Powstało aż 435 marketów Praktiker, w tym 350 w Niemczech i 24 w Polsce. W innych krajach Europy (Grecja, Turcja, Luksemburg, Ukraina, Bułgaria, Rumunia, Węgry) było ich 62.

Telefon Praktiker

Chociaż sklepy firmy zostały zlikwidowane, cały czas swoją działalność firma prowadzi na Węgrzech. Jedną z opcji na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Praktiker, który daje klientom możliwość bezpośredniej rozmowy z pracownikami firmy oraz uzyskanie wszelkich dostępnych informacji dotyczących działalności Praktiker. Konsultanci Biura Obsługi Klienta z pewnością odpowiedzą także na wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi zadzwonią klienci firmy. Warto dodać, że dostępny jest więcej niż jeden telefon Praktiker. Dzięki temu, gdyby któryś z numerów był zajęty, klienci zawsze mają możliwość na skorzystanie z drugiego kontaktu.

Telefon Praktiker: 801 477 070

Telefon Praktiker: 22 761 53 86

Praktiker kontakt

Dodatkowo dla osób, które preferują kontakt za pomocą bardziej tradycyjnych metod, firma Praktiker udostępnia także adres korespondencyjny, na który klienci w sposób listowny mogą przesyłać wszelkiego rodzaju prośby, skargi, czy też zażalenia. W temacie listu należy podać powód, z jakim klient zwraca się do pracowników Biura Obsługi Klienta, a w treści dokładnie opisać daną sytuację. Dodatkowo warto także umieścić adres poczty elektronicznej, na który ma zostać wysłana odpowiedź. Wiadomość zwrotna ze strony konsultantów Centrum Obsługi firmy Praktiker wraz z odpowiedzią, powinna dojść do klienta w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. W przypadku, gdy sprawa klient jest pilna, warto skorzystać z dostępnego powyżej telefonu Praktiker.