Telefon Auchan

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2019-09-03 13:00:34
  • Data modyfikacji: 2022-09-27 18:47:03
Telefon Auchan

Szukasz aktualnego telefonu Auchan? Skorzystaj z dostępnych telefonów Auchan podanych na poniższej stronie internetowej. Dzięki dostępnemu telefonowi Auchan możliwa jest bezpośrednia rozmowa z konsultantem. Skorzystaj już dziś z telefonu Auchan i zdobądź wszelkie potrzebne informacje.

Co to jest Auchan?

Auchan jest to sieć hipermarketów, która powstała we Francji. Swoją działalność firma rozszerzyła na kilka krajów Europy, jak i Azji. Pierwszy hipermarket Auchan został oddany do użytku w roku 1961. Powstał on w dzielnicy, od której ostatecznie przejął nazwę Auchan.

Telefon Auchan

Firma Auchan daje swoim klientom możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta na kilka możliwych sposobów. Pierwszym z nich jest skorzystanie z dostępnego na poniższej stronie internetowej telefonu Auchan. Dzięki niemu klienci mają możliwość bezpośredniej rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. Poprzez telefon Auchan osoby dzwoniące mogą poprosić obsługę o wszelkie możliwe informacje czy też dopytać się lub rozjaśnić niektóre kwestie związane z ofertą firmy. Dodatkowo warto również dodać, iż telefon Auchan nie jest obsługiwany przez całą dobę. Podany numer dostępny jest dla klientów w dniach do poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 22:00, wyłączając dni, które ustawowo są wolne od pracy.

Telefon Auchan: 22 444 02 22

Kontakt Auchan

Dodatkowo dla klientów preferujących raczej korespondencję poprzez internet Auchan udostępnia adres skrzynki mailowej. Na podany poniżej adres poczty elektronicznej klienci mogą wysyłać wiadomości e-mail, w których opiszą swój problem bądź też pytanie, z jakim zwracają się do konsultantów Biura Obsługi Klienta. Z pewnością odpowiedź zwrotna powinna zostać wysłana wraz z odpowiedzią w przeciągu kilku kolejnych dni roboczych.

E-mail Auchan: [email protected]

Dodatkowo także w celach kontaktu na oficjalnej stronie internetowej Auchan umieszczony został specjalny formularz kontaktowy. Przed wysłaniem go należy wypełnić potrzebne miejsca odpowiednimi danymi klienta, wybrać kategorię wiadomości oraz opisać, z czym klient zwraca się do Centrum Obsługi Klienta. Tak jak w przypadku wiadomości mailowej, tak i tu odpowiedź zwrotna powinna nadejść w przeciągu kilku następnych dni roboczych.

FAQ Auchan

Na stronie Auchan widnieje także sekcja najczęściej zadawanych pytań przez klientów oraz odpowiedzi na nie. Przed bezpośrednim kontaktem z firmą warto zajrzeć na FAQ i sprawdzić, czy może sprawa, z jaką boryka się klient, nie została już wcześniej przez kogoś poruszona, a odpowiedź na nią zapisana na stronie. Warto jest więc prześledzić sekcję najczęściej zadawanych przez klientów pytań.