Skorzystaj z pomocy Biura Obsługi Klienta eSky na infolinii telefonicznej. Pomoc dotycząca lotów udzielana przez konsultantów, dzwoniąc na odpowiedni telefon. Telefon eSky dostępny dla zainteresowanych na stronie internetowej.
Firma eSky
Firma eSky zajmuje się branżą turystyczną. Pełni rolę agenta turystycznego, dzięki któremu na stronie internetowej eSky znaleźć można aktualne oferty turystyczne, bilety lotnicze i noclegi w hotelach. Na stronie internetowej znajduje się wyszukiwarka dla podróżujących, dzięki której znaleźć można loty i noclegi w promocyjnych cenach. Korzystając z ofert firmy eSky, która oferuje ich bardzo szeroki asortyment, możliwe jest również uzyskanie stałej opieki w przypadku problemów w trakcie podróży oraz ubezpieczenia na nieszczęśliwy wypadek. Dla osób chcących podróżować samochodem w obcym kraju możliwe jest również znalezienie na platformie eSky wypożyczalni samochodów.
Kontakt eSky
Kontakt z eSky możliwy jest na stronie internetowej poprzez formularz kontaktowy oraz telefon eSky. Formularz jest bardzo intuicyjny, gdyż początkowo należy wybrać zagadnienie i temat wiadomości z dostępnej listy. Po wybraniu tych opcji pokazuje się formularz do wypełnienia, który w zależności od wybranego tematu różni się informacjami koniecznymi do podania. Podstawowymi danymi, które należy podać w każdym formularzu to imię i nazwisko oraz adres e-mail, na który skierowana zostanie odpowiedź firmy eSky. W przypadku pytań odnośnie lotów, rezerwacji lub na przykład odpraw konieczne jest podanie w formularzu numeru rezerwacji oraz daty wylotu. Oprócz formularza klienci mają możliwość zadzwonienia na udostępniony przez eSky telefon.
Telefon eSky
Do biura podróży eSky istnieje możliwość kontaktu za pomocą numeru telefonu. Telefon eSky został udostępniony dla zainteresowanych na ich stronie internetowej. Należy pamiętać o godzinach, w których czynna jest infolinia telefoniczna. Telefon eSky do kontaktu to: +48 327 283 000. Koszt połączenia z infolinią zgodny jest z taryfą operatora dzwoniącego. Telefon eSky odbierany jest przez konsultantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Na telefony odpowiadają wykwalifikowane do udzielenia wszelkiej pomocy konsultanci.