Telefon IKO, Telefon do działu Obsługi Klienta aplikacji IKO. Telefon IKO czynny 24/7 dla każdego użytkownika posiadającego konto w banku.
Telefon Biuro Obsługi Klienta IKO
Biuro Obsługi Klienta IKO posiada dwa numery telefonu. Jeden z nich jest darmowy w na terenach Polski: 800 302 302, a drugi +48 81 535 60 60 służy do połączeń zza zagranicy, na których istnieje możliwość, że mogą być pobierane koszty połączenia za czas połączenia z infolinią.
IKO Infolinia jest czynna 24/7, po wykonaniu połączenia, wszelkie telefony odbiera wirtualny doradca, który poprowadzi do połączenia z konsultantem IKO lub sam poda odpowiedź na niektóre pytania, podczas trwania tego procesu należy słuchać poleceń wirtualnego doradcy i przyciskać odpowiednie liczby, poprzez które przejdzie się do następnych podkategorii i w razie braku satysfakcjonującej odpowiedzi na pytanie, czy występującego problemu, wirtualny doradca połączy użytkownika z konsultantem IKO, który pomoże w rozwiązaniu problemów.
Telefon do połączeń na terenie polski: 800 302 302
Telefon do połączeń za granicą: +48 81 535 60 60
W razie problemów lub jeżeli w przypadku kiedy taka forma kontaktu użytkownikowi nie odpowiada, można również kontaktować się poprzez support w aplikacji IKO lub poprzez formularz online IKO, które również jak w przypadku numeru telefonu obsługiwane są 24/7, lecz na odpowiedź możemy czekać dłużej.