Telefon kontaktowy do Biuro Obsługi Klienta dostępny na stronie infolinii. Skontaktuj się z konsultantami w sprawie otrzymania pomocy.
Polisa-Życie kontakt
Polisa-Życie jest firmą ubezpieczeniową zajmująca się sprzedażą grupowych i indywidualnych ubezpieczeń na życie. Przez 23 lata budowała swoją pozycję na rynku ubezpieczeń w Polsce. Na stronie dostępne są metody kontaktu takie jak elektroniczna poczta internetowa lub wysłanie listu na adres korespondencyjny. Biuro Obsługi Klienta powstało, aby udzielać odpowiedzi na nurtujące klientów Polisa-Życie pytania. Chcąc dodzwonić się na infolinie wystarczy wykonać połączenie na odpowiedni numer telefonu. Innym sposobem oprócz telefonu jest wysłanie listu na adres korespondencyjny Centrali – Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa. Chcąc wysłać zapytanie online bezpośrednio do Biuro Obsługi Klienta lub w sprawie marketingu wystarczy wysłać zapytanie na podany adres elektronicznej poczty internetowej
- Sekretariat – [email protected]
- Marketing – [email protected]
Infolinia Polisa-Życie
Dzięki dostępowi do linii telefonicznej można wykonać połączenie na podany numer telefonu (22) 867 66 67. Konsultanci oczekują na zapytanie tylko w wyznaczonych do tego godzinach od poniedziałku do piątku od 8:00 – 16:00, w weekendy oraz dni wolne od pracy połączenia telefoniczne nie są odbierane. W przypadku posiadania pakietu usług Assistance należy zadzwonić na podany numer telefonu 22 295 82 01.