Telefon Kayak

  • Kategoria: turystyka

  • Data publikacji: 2018-09-28 11:13:46
  • Data modyfikacji: 2022-10-04 19:40:44
Telefon Kayak

Szukasz aktualnego telefonu Kayak? Niestety, ale na chwilę obecną nie został udostępniony żaden telefon Kayak. Na poniższej stronie znaleźć można różne sposoby na skontaktowanie się z firmą. Dzięki temu możliwe jest otrzymanie wszelkich dostępnych informacji dotyczących usług, jakie oferuje klientom Kayak. Konsultanci Kayak z pewnością udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości klientów.

Co to jest Kayak?

Kayak.com jest to usługa internetowa, która umożliwia wyszukiwanie i porównywanie informacji związanych z turystyką, między innymi takich jak szczegółów na temat lotów, zakwaterowania, wynajmu samochodów oraz pakietów wakacyjnych. Przedsiębiorstwo Kayak Software Corporation powstało w 2004 roku, a serwis internetowy Kayak.com został uruchomiony w 2005 roku. W maju 2018 r. portal Kayak.com znajdował się na 853. miejscu w globalnym rankingu Alexa. Do dziś portal cieszy się ogromną popularnością wśród ludzi planujących swoje wymarzone wakacje. Jest bardzo prosty w obsłudze i daje komfort znalezienia wszystkich potrzebnych do udanego wypoczynku danych.

Telefon Kayak

Klienci na chwilę obecną nie są w stanie skontaktować się z firmą poprzez dostępny telefon Kayak. Nie został on bowiem udostępniony do użytku publicznego. W razie jakichkolwiek problemów czy pytań warto jest spróbować pozostałych opcji na kontakt z Kayak. W przypadku udostępnienia telefonu Kayak strona zostanie uaktualniona o podany numer.

Kontakt Kayak

Kontakt z serwisem Kayak możliwy jest poprzez skorzystanie z dostępnego na oficjalnej stronie internetowej firmy bądź aplikacji mobilnej formularza kontaktowego. Taka forma kontaktu dostępna jest dla klientów przez całą dobę. Przed wysłaniem formularza należy wpisać dane klienta w wyznaczone miejsca, wybrać kategorię, której dotyczy dany problem, a w treści wiadomości dokładnie opisać sytuację, z jaką zmaga się klient. Warto również dopisać adres poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią. Na rozwiązanie problemu opisane przez konsultantów Biura Obsługi Klienta Kayak, klienci będą musieli poczekać około kilku najbliższych dni roboczych.

Najczęściej zadawane pytania przez klientów

Firma Kayak udostępnia także sekcję najczęściej zadawanych pytań przez użytkowników serwisu wraz z odpowiedziami ekspertów. Przed kontaktem z Kayak warto sprawdzić sekcję FAQ. Być może rozwiązanie klienta zostało już wcześniej poruszone i znajduje się w tej sekcji. Dzięki czemu nie trzeba kontaktować się bezpośrednio z konsultantem serwisu. W przypadku braku rozwiązania warto wykorzystać jedną z opcji na kontakt z Centrum Obsługi Klienta.