Telefon KOLEO

  • Kategoria: turystyka

  • Data publikacji: 2019-10-21 16:42:47
  • Data modyfikacji: 2022-10-07 23:43:22
Telefon KOLEO

Możliwość sprawdzenia aktualnego telefonu KOLEO dostępnego na poniższej stronie internetowej. Dzięki telefonowi KOLEO klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z konsultantem Centrum Obsługi Klienta. Pracownicy, którzy odpowiedzialni są za obsługę telefonu KOLEO udzielą wszelkich informacji, a także odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości dzwoniących osób. Wypróbuj już dziś aktualny telefon KOLEO.

Co to jest KOLEO

KOLEO jest to system, w którym pasażerowie mogą w jednym miejscu uzyskać informację na temat ceny za całą podróż wraz z odpowiadającymi im zniżkami i promocjami, które dostępne są dla wszystkich osób podróżujących razem oraz zakupić bilet na podróż do dowolnego połączenia kolejowego.

Telefon KOLEO

Jedną z najczęściej wybieranych opcji przez klientów na kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta jest skorzystanie z dostępnego poniżej aktualnego telefonu KOLEO. Przy jego pomocy wszystkie zainteresowane osoby mają szansę na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z konsultantem KOLEO. Pracownicy odpowiedzialni za telefon KOLEO będą w stanie udzielić wszelkich informacji dostępnych do użytku publicznego. Dodatkowo odpowiedzą także na różnego rodzaju pytania i wątpliwości, z jakimi zgłoszą się klienci KOLEO. Warto wspomnieć także, że telefon KOLEO dostępny jest do użytku klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00, a także w soboty i niedziele w godzinach od 8:00 do 20:00 z wyłączeniem świąt.

Telefon KOLEO: 703 403 043
*Koszt połączenia z telefonem KOLEO wynosi 2,58 złotych za minutą połączenia.

Kontakt KOLEO

Kontakt z pracownikami Centrum Obsługi Klienta KOLEO jest także możliwy poprzez udostępniony poniżej adres poczty elektronicznej. Za jego pośrednictwem klienci mają możliwość na bezpośrednią korespondencję z konsultantami KOLEO. W celu wysłania wiadomości dobrze byłoby, żeby w jej temacie znalazł się powód, z jakim klient zwraca się do pracowników KOLEO, a w treści wiadomości musi znaleźć się opis całej sytuacji bądź problemu, o którym na wstępie pisze klient. Na wiadomość zwrotną wraz z odpowiedzią ze strony obsługi Biura Obsługi Klienta należy poczekać do kilku dni roboczych.

E-mail: [email protected]

Aplikacja mobilna KOLEO

Klienci swoje bilety na podróż w określone miejsce mogą zamówić dzięki dedykowanej aplikacji KOLEO na urządzenia mobilne z systemami IOS oraz Android. Za jej pośrednictwem poza kupnem biletu klienci mogą także sprawdzić aktualne rozkłady jazdy, według których kursują pociągi. Dzięki tej aplikacji i zakupie biletu online, klienci nie potrzebują już biletu w tradycyjnej formie. Wystarczy jedynie, że przy przejściu konduktora klient pokaże swój elektroniczny bilet, który jest tak samo ważny jak ten w tradycyjnej formie. Dodatkowo klienci mogą mieć pewność, że po drodze nigdzie nie zgubią swojego biletu tak jak ma to miejsce w przypadku tradycyjnej formy.