Telefon Monzo Bank

  • Kategoria: bankowość

  • Data publikacji: 2018-09-18 00:18:08
  • Data modyfikacji: 2022-09-29 20:31:07
Telefon Monzo Bank

Szukasz dostępnego i aktualnego telefonu Monzo Bank? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której umieszczone zostały wszystkie możliwe sposoby na kontakt z firmą w tym telefon Monzo Bank. Telefon Monzo Bank umożliwi bezpośrednią rozmowę z konsultantem banku i zdobycie wszelkich możliwych informacji. Skorzystaj z telefonu Monzo Bank już dziś!

Co to jest Monzo Bank?

Monzo to brytyjski challenger bank założony w 2015 roku, który oferuje wygodne konto i pożyczki za pośrednictwem aplikacji mobilnej dostępne na zasadzie subskrypcji. W ofercie Monzo znajdują się także konta dla biznesu.  Z usług fintechu korzysta już blisko 5 mln osób.

Telefon Monzo Bank

Jednym ze sposobów na bezpośredni kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej aktualnego telefonu Monzo Bank. Dzięki nim klienci mogą porozmawiać z konsultantem banku. Możliwe jest zdobycie wszelkich informacji dotyczących aktualnych ofert banku. Pod telefonem Monzo Bank dostępni są eksperci, którzy rozwieją wszelkie pytania czy wątpliwości dzwoniących osób. Warto wspomnieć, że istnieje więcej niż jeden aktualny numer. Każdy z dostępnych został jednak odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi znalezienie odpowiedniego numeru. Telefon Monzo Bank dostępny jest dla klientów przez siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

Telefon Monzo Bank: 0800 802 1281 - dla klientów dzwoniących z UK
Telefon Monzo Bank: +44 20 3872 0620 - dla klientów dzwoniących zza zagranicy

Kontakt Monzo Bank

Dodatkowo klienci mogą skontaktować się z Monzo Bank dzięki umieszczonemu poniżej adresu poczty elektronicznej. Dzięki niemu możliwa jest korespondencja z konsultantem Biura Obsługi Klienta banku. W treści wiadomości wystarczy jedynie opisać problem, z jakim zmaga się klient i wysłać wiadomość. Odpowiedź zwrotna powinna zostać przesłana do klienta w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Dodatkowo istnieje także opcja skorzystania z chatu online. Niestety możliwość taką mają jedynie posiadacze aplikacji mobilnej Monzo Bank, którzy posiadają już konto w banku. Z pewnością jednak jest to bardzo wygodna opcja, gdyż na żywo klient może porozmawiać z konsultantem Biura Obsługi Klienta Monzo Bank.

Najczęściej zadawane pytania klientów

Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej Monzo Bank istnieje możliwość sprawdzenia sekcji najczęściej zadawanych pytań przez klientów wraz z odpowiedziami ekspertów banku. Bardzo często zdarza się, że w sekcji FAQ znaleźć można odpowiedź na problem, z jakim zmaga się klient. Warto jest więc przejrzeć czy przypadkiem odpowiedź w danej sprawie nie została już umieszczona w sekcji najczęściej zadawanych pytań. W przypadku jej braku należy zwrócić się do konsultantów Centrum Obsługi Klienta dostępnych między innymi dzięki telefonowi Monzo Banku.