Sprawdź aktualne sposoby na kontakt w tym także dostępny na stronie telefon Ksiądz. Dzięki telefonowi Ksiądz możliwe jest bezpośrednie połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Klienta oraz uzyskanie wszelkich aktualnych informacji. Skorzystaj z telefonu Ksiądz już dziś!
Telefon Ksiądz
Jedną z możliwości na skontaktowanie się z księdzem lub egzorcystą jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Ksiądz. Za jego pośrednictwem klienci mogą porozmawiać bezpośrednio z księdzem. Możliwe jest otrzymanie wszelkich informacji oraz odpowiedzi na pytania. Poniżej podany został więcej niż jeden aktualny telefon Ksiądz. Z tego też względu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu. Dodatkowo telefon Ksiądz jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych przez siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Skorzystaj już dziś z dostępnych numerów kontaktowych do księdza w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości.
Telefon Ksiądz: 32 253 05 00
Telefon Ksiądz „Linia braterskich serc”: 0 800 311 800
*Telefon Ksiądz dostępny jest dla osób zainteresowanych w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 22:00
Telefon Ksiądz katolicki telefon zaufania: 32 29 29 893
*Telefon Ksiądz dostępny jest dla osób zainteresowanych w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 21:00
Telefon Ksiądz egzorcysta Warszawa: 22 828 54 83
Telefon Ksiądz egzorcysta Kraków: 502 696 950
Kontakt Ksiądz
Z księdzem egzorcystą klienci mogą skonsultować się za pomocą dostępnego na oficjalnej stronie internetowej egzorcyzmy.katolik.pl formularza kontaktowego. Formularz ten przed wysłaniem należy uprzednio odpowiednio wypełnić. W pierwszym kroku klient poproszony zostanie o podanie potrzebnych danych, następnie należy wybrać temat zgłoszenia, a w ostatnim kroku dogłębnie opisać sprawę dodając jak największą ilość szczegółów. Ułatwi to w znaczny sposób znalezienie odpowiedniego rozwiązania przez księży egzorcystów. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią powinna dotrzeć do klientów w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Z pewnością pracownicy odpowiedzialni za obsługę nadesłanych formularzy kontaktowych postarają się odpowiedzieć na wszystkie nadesłane zgłoszenia, tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.