Telefon kontaktowy do sieci sklepów PAWO dostępny poprzez stronę infolinii. Skontaktuj się z PAWO za pomocą rozmaitych metod kontaktu.
PAWO kontakt
Marka Pawo posiada 25-letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki doświadczeniu cały czas rozwija się i wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom rynku oraz Klientom. Sieć salonów budowana jest poprzez własne sklepy jak i poprzez współpracę na zasadzie franczyzy. W sumie istnieje blisko już 30 salonów firmowych. Jedną z metod kontaktu z PAWO jest wypełnienie odpowiednio przygotowanego formularza kontaktowego, który jest szybki i intuicyjny w obsłudze. Wystarczy odpowiednio wypełnić pola danych w arkuszu:
- Imię
- Nazwisko
- Adres elektronicznej poczty internetowej
- Telefon komórkowy
- Temat
- Treść wiadomości
Formularz kontaktowy jest bezpośrednio dostarczany do konsultantów z Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu oprócz odpowiedzi na zadane pytanie, można anulować członkostwo klubu, taki sam arkusz jest przypisany również do innych działów takich jak: sekretariat, reklamacje, księgowość i marketing. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią rubrykę na stronie. Inną dostępną metodą kontaktu oferowanego przez PAWO jest wysłanie zapytania na adres elektronicznej poczty internetowej [email protected]
W przypadku zainteresowanych klientów anglojęzycznych PAWO prowadzi również pomoc konsultantów pod adresem elektronicznej poczty internetowej [email protected]
Adres spółki PAWO-MEN sp. z o.o. sp.k.
Adres: ul. W. Sikorskiego 23/39, 95-200 Pabianice
Infolinia PAWO
Infolinia telefoniczna PAWO jest dostępna za pomocą infolinii, obsługujący konsultanci posługują się jedynie językiem polskim pod numerem telefonu: 42 225 30 11. Istnieją również numery telefonów do poszczególnych działów firmy PAWO:
- KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA - SKLEP INTERNETOWY – 42 225 30 11
- SEKRETARIAT – 42 22 53 090
- KSIĘGOWOŚĆ – 42 22 53 004
Konsultanci obsługują linię telefoniczną tylko w wyznaczonych do tego godzinach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do godziny 16:00