UPS Telefon

  • Kategoria: kurierzy

  • Data publikacji: 2019-06-21 03:40:53
  • Data modyfikacji: 2022-10-13 13:00:53
UPS Telefon

Sprawdź aktualne sposoby na skontaktowanie się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta. Na stronie podany został także telefon UPS umożliwiający klientom możliwość bezpośredniej rozmowy z pracownikami firmy. Możliwość otrzymania wszelkich informacji dzięki telefonowi UPS. Wypróbuj także inne sposoby na kontakt z firmą.

Telefon UPS

Dobrym wyborem jest skorzystanie z telefonu UPS. Jest to najszybszy i najczęściej wybierany sposób na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. Dzięki temu zainteresowane kontaktem z firmą osoby mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikami firmy i uzyskanie wszelkich istotnych informacji związanych z aktualną ofertą UPS. Warto także dodać, że na poniższej stronie umieszczono więcej niż jeden aktualny telefon UPS. Z tego względu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany co z pewnością ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego numeru. Telefon UPS jest dostępny dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00, a także w soboty w godzinach od 9:00 do 13:00.

Telefon UPS w sprawach reklamacji: +48 22 489 48 77
Telefon UPS do pomocy technicznej: +48 (0) 22 203 03 21
Telefon UPS w języku polskim: +48 22 489 48 77

Dodatkowo klienci chcący uzyskać bezpośredni numer do kuriera dostarczającego przesyłkę mogą go otrzymać za pośrednictwem wiadomości SMS. W momencie wysłania paczki do klienta zostanie dostarczona wiadomość o planowanym odbiorze, a także z numerem do kuriera, który jest odpowiedzialny za dostarczenie przesyłki.

Adres korespondencyjny UPS

Dla osób, które preferują bardziej tradycyjne metody na kontakt z firmą UPS udostępnia także adres korespondencyjny, na który wysyłać można wiadomości listowne. W treści listu klient powinien umieścić powód, z jakim pisze do firmy, a także opisać, z jaką konkretnie sprawą ma on problem. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta firmy powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. W przypadku, gdy sprawa klienta jest nagląca warto zwrócić się o pomoc za pośrednictwem telefonu UPS.