Telefon Świat Dziecka udostępniony dla klientów. Skontaktuj się ze Świat Dziecka za pomocą numeru telefonu. Świat Dziecka telefon podany na stronie internetowej.
Kontakt Świat Dziecka
Świat Dziecka sklep posiada swoją siedzibę w Rzeszowie na ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 44/10 w Galerii Rzeszów na poziomie -1. Firma zajmuje się sprzedażą butów dziecięcych dla chłopców i dziewczynek różnych marek. Produktami jest wiele butów różnych typów takich jak trampki, trzewiki, sandały, kapcie oraz na przykład buty zimowe. Kontakt do firmy możliwy jest na ich stronie internetowej za pomocą udostępnionego czatu online. Czat dla klientów działa w godzinach od 9:00 do 17:00. Zatem w celu szybkiego kontaktu elektronicznego zalecane jest skorzystanie z czatu online. Oprócz czatu dostępny jest także telefon Świat Dziecka, który jest udostępniony na ich stronie i jest kolejną możliwością kontaktu ze sklepem. Formularz kontaktowy nie jest niestety dostępny dla klientów. W przypadku chęci kontaktu elektronicznego do sklepu Świat Dziecka konieczne jest w takim razie skorzystanie z podanego adresu e-mail, na który odpowiadają pracownicy sklepu tak szybko jak to tylko możliwe.
Telefon Świat Dziecka
Infolinia telefoniczna Świat Dziecka działa w godzinach od 9:00 do 21:00. Telefon Świat Dziecka podany dla klientów do kontaktu to: +48 732 856 629. Wystarczy zadzwonić w podanych godzinach na telefon Świat Dziecka w przypadku posiadania pytania odnośnie sklepu, produktów lub na przykład zamówień. Telefony odbierane są przez pracowników sklepu, którzy są w stanie dać klientowi informacje na przykład o dostępności produktów w sklepie.
Świat Dziecka telefon: +48 732 856 629
Świat Dziecka e-mail
Sklep Świat Dziecka udostępnia dla klientów oprócz numeru telefonu, możliwość kontaktu elektronicznego za pomocą poczty e-mail. Pytania dotyczące sklepu i dostępności produktów w sklepie w danej chwili można kierować na adres: [email protected]. Za odpowiedzi na te wiadomości odpowiedzialni są pracownicy sklepu, którzy na bieżąco starają się odpowiadać na otrzymane zgłoszenia od osób wysyłających te pytania.