Numer telefonu dostępny jest na stronie PUESC. Skontaktuj się z konsultantami w celu uzyskania pomocy oraz informacji na temat PUESC. Dane kontaktowe do PUESC podane na stronie infolinii.
PUESC kontakt
PUESC – Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych. Sprawę, którą obywatel chce załatwić w izbie administracji skarbowej, w urzędzie skarbowym czy w urzędzie celno-skarbowym, PUESC traktuje jak usługę, którą wykonuje dla obywatela.
Serwisy Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej:
- Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC),
- e-Urząd Skarbowy
udostępniają elektroniczne usługi publiczne w uzupełniających się zakresach tematycznych.
Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) jest tymczasowo dostępna na dwóch stronach internetowych:
- https://puesc.gov.pl (serwis główny),
- https://www-2.puesc.gov.pl/web/puesc/strona-glowna (dotychczasowy serwis obecnie o ograniczonym zakresie).
Na PUESC sukcesywnie udostępniane są usługi w obszarach tematycznych:
- Akcyza, gry hazardowe, przemieszczenia i przewozy,
- Cło, granica i statystyka,
- Obsługa wniosków i zabezpieczeń.
W opisach poszczególnych grup usług w tych obszarach dostępne się informacje o usługach skarbowo-celnych obecnie udostępnianych oraz informacje, jakie usługi udostępnione zostaną w 2022 roku. Przed udostępnieniem usług wszystkim użytkownikom PUESC bada je pod kątem dostępności cyfrowej lub udostępniamy je pilotażowo. W każdym takim przypadku usługi udostępniane w ten sposób PUESC opatruje stosowną informacją. Skorzystanie z tak udostępnionych usług skarbowo-celnych nie jest jeszcze możliwe.
Chcąc skontaktować się z PUESC możliwy jest kontakt online. Portal CSD oferuje informację na temat kontaktu online oraz telefonu. Wystarczy przesłać zapytanie na adres elektronicznej poczty internetowej [email protected]. W przypadku użycia metody online należy dokładnie opisać problem, aby konsultanci mogli jak najszybciej go rozwiązać bez zbędnych pytań.
PUESC telefon +48 33 483 20 55
Dostępna jest również linia telefoniczna dla obywateli. Wystarczy wykonać połączenie telefoniczne na podany numer telefonu +48 33 483 20 55. Konsultanci odbierają połączenia przychodzące tylko w wyznaczonych do tego celu godzinach, warto znaleźć informacje, w których godzinach czynna jest linia telefoniczna. W przypadku kolejki składającej się z większej ilości niż 10 osób połączenie zostanie zakończone. Dostępne są również inne numery telefonu w zależności od tematu zapytania.
- E-Tranzyt, EMCS PL 2: +48 42 638 80 17
- REX (w dni robocze od 8:00 do 14:00): +48 61 658 35 91
- Strefa Klienta KAS (nowy Portal), e-Zefir, e-Intrastat, e-Status, e-Import, e-Eksport, e-ICS, e-Przewóz (SENT): +48 33 483 20 55