Sprawdź poniższą stronę internetową i znajdź wszelkie aktualne sposoby na kontakt z Subway. Aktualnie telefon Subway nie został udostępniony do użytku publicznego. Z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy klienci mogą skontaktować się przy pomocy innych metod. Wypróbuj kontakt z Subway już dziś!
Co to jest Subway?
Subway jest to nazwa barów szybkiej obsługi, która oferuje klientom przede wszystkim kanapki, sałatki oraz wrapy. Marka należy do Doctor’s Associates, Inc. i posiada 42 500 barów w 111 krajach. Wszystkie lokale Subway działają na zasadzie franczyzy i są własnością franczyzobiorców. Subway jest jedną z trzech największych marek barów fast food pod względem liczby lokalizacji, obok Yum! Brands i McDonald’s. Sieć do dziś dnia cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów, a sprzedawane przez Subway kanapki znane są na całym świecie.
Telefon Subway
W chwili obecnej klienci nie mogą skorzystać z żadnego udostępnionego publiczne telefonu Subway umożliwiającego połączenie z konsultantami Biura Obsługi Klienta firmy. Na stronie internetowej firmy znaleźć jednak można zakładkę z kontaktem do odpowiednich placówek Subway znajdujących się na terenie konkretnych polskich województw. Umieszczone zostały tam telefony Subway, które umożliwią klientom kontakt z pracownikami firmy konkretnego lokalu. Warto dodać, że podane numery telefonów kontaktowych obsługiwane są przez całą dobę siedem dni w tygodniu przez pracowników lokali Subway.
Kontakt Subway
Z firmą Subway klienci mogą skonsultować się za pomocą dostępnego na oficjalnej stronie internetowej firmy formularza kontaktowego. Formularz ten przed wysłaniem należy uprzednio odpowiednio wypełnić. W pierwszym kroku klient poproszony zostanie o podanie potrzebnych danych, następnie należy wybrać temat zgłoszenia, a w ostatnim kroku dogłębnie opisać sprawę dodając jak największą ilość szczegółów. Ułatwi to w znaczny sposób znalezienie odpowiedniego rozwiązania przez konsultantów Centrum Obsługi Klienta firmy. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony pracowników Biura Obsługi Klienta Subway powinna dotrzeć do klientów w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
Najczęściej zadawane pytania przez klientów
Dodatkowo na internetowej stronie firmy Subway umieszczona została także sekcja najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z odpowiedziami ekspertów firmy. Dzięki niej możliwe jest znalezienie odpowiedzi na problem bądź pytanie, z jakim boryka się klient bez potrzeby bezpośredniego kontaktu z pracownikami Centrum Obsługi Klienta firmy. Bardzo często zdarza się, że klienci w ciągu zaledwie kilku minut znajdują rozwiązanie swojego problemu. Warto jest więc przed bezpośrednim kontaktem z pracownikami Biura Obsługi Klienta zajrzeć na sekcję najczęściej zadawanych pytań. W przypadku braku znalezienia przez klienta rozwiązania warto zwrócić się o bezpośrednią pomoc do konsultantów Centrum Obsługi Klienta, którzy z pewnością udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania i problemy, z jakimi zwracać się będą klienci.